حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 27 شوال 1445 Sunday, 5 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

امکان استفاده از «تبریز کارت» در تمامی شهرها

شناسه : 11396 31 ژانویه 2018 - 6:13 204 بازدید

تبریز ما: سرپرست منطقه شمالغرب بانک شهر گفت: به دنبال رونمایی از «تبریز کارت» در شهر تبریز این کارت به زودی قابلیت استفاده در تمامی کلانشهرهای کشور را خواهد داشت. به گزارش تبریز ما، صفر صلاحلو با  اعلام این مطلب گفت: بسیار خوشحالم از اینکه توانستیم با همکاری شهرداری تبریز «تبریز کارت» را در اتوبوسرانی […]

امکان استفاده از «تبریز کارت» در تمامی شهرها
پ
پ


تبریز ما: سرپرست منطقه شمالغرب بانک شهر گفت: به دنبال رونمایی از «تبریز کارت» در شهر تبریز این کارت به زودی قابلیت استفاده در تمامی کلانشهرهای کشور را خواهد داشت.

به گزارش تبریز ما، صفر صلاحلو با  اعلام این مطلب گفت: بسیار خوشحالم از اینکه توانستیم با همکاری شهرداری تبریز «تبریز کارت» را در اتوبوسرانی تبریز راه اندازی کنیم کارت شهروندی یا همان «تبریز کارت» با شعار تبریز فیروزه جهان اسلام از امروز در اتوبوس های شهر قابل استفاده خواهد بود.

صفر صلاحلو با اشاره به اینکه این کارت از اواخر سال گذشته به صورت آزمایشی در تبریز اجرا می‌شود، ادامه داد: این کارت از اوایل امسال در متروی تبریز مورد استفاده قرار می گرفت و از امروز نیز با حضور جناب آقای شهردار در اتوبوسرانی مورد استفاده قرار گرفت و انشالله در آینده نزدیک نیز در تاکسی مورد استفاده قرار خواهد گرفت

رئیس سرپرستی بانک شهر در شمالغرب کشور ادامه داد: «تبریزکارت» در آینده نزدیک در تمامی شهرها مورد استفاده قرار خواهد گرفت و شهروندان تبریزمی‌توانند با دریافت این کارت بانکی می توانند از آن در تمام خدمات عمومی و خدمات حمل و نقل درون شهری از آن استفاده کنند .

کارت بلیت الکترونیک اتوبوس و سامانه مدیریت شهری تبریز با عنوان  «تبریز کارت» با حضور مهندس ایرج شهین باهر، شهردار کلانشهر تبریز و صفر صلاحو، رئیس سرپرستی منطقه 2 بانک شهر رونمایی شد.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.