حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 15 شوال 1445 Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

پیشنهادات اعضای شورای شهر در بودجه ۹۷ شهرداری تبریز لحاظ شده است

شناسه : 12900 18 آوریل 2018 - 4:57 252 بازدید

تبریز ما: شهردار تبریز گفت: پیشنهادات اعضای شورای شهر تبریز در اولویت بندی و ردیف های بودجه عمرانی شهرداری تبریز لحاظ شده و بر این اساس تغییرات در لایحه بودجه صورت گرفته است. به گزارش تبریز ما، مهندس ایرج شهین باهر در جلسه علنی شورای شهر تبریز که با عنوان بررسی و تصویب بودجه سال […]

پیشنهادات اعضای شورای شهر در بودجه ۹۷ شهرداری تبریز لحاظ شده است
پ
پ


تبریز ما: شهردار تبریز گفت: پیشنهادات اعضای شورای شهر تبریز در اولویت بندی و ردیف های بودجه عمرانی شهرداری تبریز لحاظ شده و بر این اساس تغییرات در لایحه بودجه صورت گرفته است.

به گزارش تبریز ما، مهندس ایرج شهین باهر در جلسه علنی شورای شهر تبریز که با عنوان بررسی و تصویب بودجه سال ۹۷ برگزار شد افزود: به دنبال مشارکت و کمک به میراث و  برای احیا میدان صاحب آباد هستیم.

شهرداری تبریز افزود: با تملک سازمان ثبت احوال و نماسازی ساختمان ثبت اسناد بعد از تحویل، مجموعه میدان بزرگی در مقابل عمارت شهرداری ایجاد می شود.

وی با تاکید بر اینکه بودجه برای تحقق یافتن و هزینه کردن نوشته می شود، تصریح کرد: احیای بافت حاشیه نشین واجب است اما مطالعه و اخذ مجوزهای مربوطه و کارهای قانونی آن نیاز به زمان دارد.

باهر افزوذ: ما در بافت حاشیه نشین دو مشکل داریم اولا باید مجوز های لازم از شورای عالی شهرسازی اخذ شود. شهرداری موافق فعالیت در بافت فرسوده است. دیگر مشکل بافت حاشیه نشین این است که زمین های مناطق بافت حاشیه نشین با سند ششدانگ متعلق به راه و شهرسازی است.

وی در پایان افزود: اولویت اول ما برای ساختمان جدید شورای شهر، خرید و بهسازی ساختمان اداره کل ثبت اسناد و اولویت دوم ساختمان فعلی شهرداری منطقه یک است.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.