حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

یحیی گل محمدی به دنبال دروازه بان برای نیم فصل دوم

شناسه : 8193 06 نوامبر 2017 - 4:36 506 بازدید

تبریز ما: یحیی گلمحمدی سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز که بدلیل محرومیت تراکتورسازی از نقل و انتقالات نتوانسته بود در ابتدای فصل بازیکن جذب کند،لیست اولیه خود برای ترمیم نقاط ضعف تیم سرخپوش تبریزی را به باشگاه داده است. یحیی گلمحمدی سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز که بدلیل محرومیت تراکتورسازی از نقل و انتقالات نتوانسته […]

یحیی گل محمدی به دنبال دروازه بان برای نیم فصل دوم
پ
پ


تبریز ما: یحیی گلمحمدی سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز که بدلیل محرومیت تراکتورسازی از نقل و انتقالات نتوانسته بود در ابتدای فصل بازیکن جذب کند،لیست اولیه خود برای ترمیم نقاط ضعف تیم سرخپوش تبریزی را به باشگاه داده است.

یحیی گلمحمدی سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز که بدلیل محرومیت تراکتورسازی از نقل و انتقالات نتوانسته بود در ابتدای فصل بازیکن جذب کند،لیست اولیه خود برای ترمیم نقاط ضعف تیم سرخپوش تبریزی را به باشگاه داده است.
در لیستی که یحیی گلمحمدی به مسولان باشگاه داده است گویا اولین اولویت جذب یک دروازه بان در حد باشگاه تراکتورسازی می باشد.با این اوصاف و باتوجه به اینکه علیرضا بیرانوند دروازه بان ملی پوش تیم پرسپولیس تهران که برای پیوستن به تراکتورسازی ابراز تمایل هم کرده است، احتمال این وجود دارد تا این دروازه بان جوان راهی ارتش سرخ های تبریزی شود و از این طریق دوران مقدس سربازی خود را بگذراند.
اما دیگر گزینه ای که احتمال آن وجود دارد تا در نیم فصل به تراکتورسازی ملحق شود،محمدرضا اخباری سنگربان تیم فوتبال سایپا است که دو فصل اخیر را در تراکتورسازی سنگربانی کرد و روزهای خوبی را با پرشورها داشت.ولی شنیده ها از منابع آگاه حاکی از این است،اخباری زمانی می تواند اجازه حضور در تراکتورسازی را از سوی مسولان سایپا اخذ کند که این باشگاه نارنجی پوش بتواند با سید مهدی رحمتی دروازه بان نیمکت نشین استقلال تهران به توافق برسد.
افزودنی است که در نظرسنجی های انجام شده در فضاهای مجازی،پرشورها علاقه بیشتری برای پیوستن اخباری به تراکتورسازی دارند و بعد از او علیرضا بیرانوند در رتبه بعدی این نظرسنجی ها قراردارد.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.