حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 27 شوال 1445 Sunday, 5 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

برگزاری کارگاه آموزشی «اشتباهات رایج مدیریتی» در اتوبوسرانی تبریز

شناسه : 8609 15 نوامبر 2017 - 9:36 167 بازدید

تبریز ما: کارگاه آموزشی «اشتباهات رایج مدیریتی»با حضور معاونین،مدیران و کارشناسان شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز برگزار شد. به گزارش تبریز ما به نقل از شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه و به همت واحد آموزش مدیریت طرح و برنامه، کارگاه آموزشی با موضوع «اشتباهات رایج مدیریتی » با حضور معاونین ،مدیران وکارشناسان شرکت برگزار گردید. در این […]

برگزاری کارگاه آموزشی «اشتباهات رایج مدیریتی» در اتوبوسرانی تبریز
پ
پ


تبریز ما: کارگاه آموزشی «اشتباهات رایج مدیریتی»با حضور معاونین،مدیران و کارشناسان شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز برگزار شد.

به گزارش تبریز ما به نقل از شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه و به همت واحد آموزش مدیریت طرح و برنامه، کارگاه آموزشی با موضوع «اشتباهات رایج مدیریتی » با حضور معاونین ،مدیران وکارشناسان شرکت برگزار گردید.
در این کارگاه دکتر باقرزاده عضو هیت علمی دانشگاه، مدیریت علمی و اصولی را یکی از ارکان اصلی و مهم در موفقیت هر سازمانی عنوان و اظهار داشت اگر روشهای مدیریتی مدیران منطبق با قوانین و روشهای علمی نباشد مانع رشد و توسعه سازمان خواهد شد.
وی تعریف مدیریت در سازمانها را توانایی همراه سازی خود با دیگران عنوان و حضرت علی(ع) را الگوی کامل مدیریت دانسته و به برخی اشتباهات رایج مدیران اشاره نمود.
دکتر باقرزاده پست مدیریت را بسیار مقدس برشمرده و بر ایجاد فضای آرام و حمایتی، انعطاف پذیری در رفتار با سایر همکاران، رازداری، سرمایه گذاری بر ذهن افراد و تلاش برای توانمند سازی آنان، عمل به وعده ها، پیگیری و تدام در امورات که باعث افزایش انگیزه در کارکنان میگردد،جلوگیری از تصمیمات بدون تفکر،تفویض اختیار به دیگر همکاران،شناخت روحیات و اخلاق همکاران و مدیریت بر حسب خصوصیات فردی آنان، واگذاری مسئولیتها متناسب با تخصص افراد،حرکت به سوی سازمانهای شیشه ای و شفاف سازی در امورات،ارزیابی مستمر عملکرد پرسنل در راستای افزایش انگیزه در انان، داشتن تفکر مثبت همچنین داشتن طرح و برنامه مدون و… را از رموز موفقیت در مدیریت برشمرد.
وی در پایان تاکید داشت اگر مدیران سازمان تلاش و اراده لازم در رعایت اصول علمی مدیریتی داشته باشند و سعی نمایند از عواملی که باعث فراموشی شیوه های صحیح مدیریتی در سازمانها میشود اجتناب ورزند، در تعامل و ارتباط با کارکنان و همچنین در پیشبرد اهداف سازمان موفقیتهای لازم را کسب خواهند نمود . 

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.