حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 29 شوال 1445 Tuesday, 7 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

نصب تندیس پروفسور هشترودی در فلکه دانشگاه

شناسه : 11542 04 فوریه 2018 - 7:46 206 بازدید

تبریز ما: مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری تبریز از نصب تندیس پروفسور محسن هشترودی در فلکه دانشگاه تبریز خبر داد. به گزارش تبریز ما به نقل از روابط عمومی سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری تبریز، علی مدبر با بیان این مطلب اظهار داشت: سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری […]

نصب تندیس پروفسور هشترودی در فلکه دانشگاه
پ
پ


تبریز ما: مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری تبریز از نصب تندیس پروفسور محسن هشترودی در فلکه دانشگاه تبریز خبر داد.

به گزارش تبریز ما به نقل از روابط عمومی سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری تبریز، علی مدبر با بیان این مطلب اظهار داشت: سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری تبریز در راستای ارج نهادن به مقام این چهره مهم و مطرح استانی اقدام به ساخت و نصب این تندیس کرده است.

مدبر افزود: نصب تندیس مشاهیر و بزرگان علم و ادب در سطح تبریز با هدف معرفی و شناخت هر چه بهتر و بیشتر این بزرگان برای نسل جوان و عموم شهروندان، در سطح شهر انجام می‌گیرد.

وی با تشریح اقدامات این سازمان در حوزه مجسمه سازی، گفت: از جمله دیگر اهداف سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری تبریز در زمینه مجسمه سازی، تغییر منظر و سیمای بصری شهر بوده و سعی داریم با نصب مجسمه با موضوعات مختلف، گامی موثر در زیبایی شهر و آگاه سازی مردم برداریم.

گفتنی است، پروفسور محسن هشترودی اندیشمند و ریاضی‌دان ایرانی، از طرفداران سرسخت علوم پایه بود، به شعر و موسیقی و فلسفه علاقه داشت، و توانایی بیان مطالب علمی به زبان ساده را دارا بود. ریاست دانشگاه تبریز و ریاست دانشکده علوم دانشگاه تهران از جمله سوابق علمی و پژوهشی وی محسوب می‌شود.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.