حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 11 ذو القعدة 1445 Saturday, 18 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11406 تعداد نوشته های امروز : 0×

برگزاری کارگاه آموزشی ” آشنایی با مدیریت اصولی پسماندها “

شناسه : 9084 28 نوامبر 2017 - 7:06 150 بازدید

تبریز ما: به مناسبت هفته بسیج برگزاری کارگاه آموزشی ” آشنایی با مدیریت اصولی پسماندها ” با مشارکت سپاه عاشورا و معاونت مهندسی پدافند غیرعامل سپاه عاشورا استان برگزار شد. به گزارش تبریز ما به نقل از سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز، کارگاه آموزشی با عنوان آشنایی با مدیریت اصولی پسماندها با مشارکت سپاه عاشورا و […]

برگزاری کارگاه آموزشی ” آشنایی با مدیریت اصولی پسماندها “
پ
پ

تبریز ما: به مناسبت هفته بسیج برگزاری کارگاه آموزشی ” آشنایی با مدیریت اصولی پسماندها ” با مشارکت سپاه عاشورا و معاونت مهندسی پدافند غیرعامل سپاه عاشورا استان برگزار شد.

به گزارش تبریز ما به نقل از سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز، کارگاه آموزشی با عنوان آشنایی با مدیریت اصولی پسماندها با مشارکت سپاه عاشورا و معاونت مهندسی پدافند غیرعامل سپاه عاشورا استان به مناسبت هفته بسیج برگزار شد.
علیرضا اصغری مدیر عامل سازمان با اشاره به پتانسیل موجود در مجموعه سپاه عاشورا استان، افزود : بحث فرهنگ سازی در زمینه کاهش تولید پسماند و تفکیک از مبدا و آموزش شهروندی در این زمینه در هفته بسیج فرصت مناسبی جهت بهره مندی از این مجموعه پرتوان نیز می تواند باشد.
همچنین وی افزود : طبق مطالعات و بررسی های انجام گرفته توسط معاونت مهندسی پدافند غیرعامل سپاه عاشورا در زمینه حفظ محیط زیست و مسئله مدیریت پسماندها، بر آن هستیم تا با مشارکت بیشتر در این زمینه طبق تفاهم نامه موجود بین سازمان و سپاه عاشورا استان، آموزش های شهروندی خود را توسط مجموعه بسیج سازندگی موجود در سپاه در مناطق دیگر هم گسترش دهیم.
شایان ذکر است علاوه بر مجموعه سپاه عاشورا، استفاده از ظرفیت های موجود در سایر مجموعه های مرتبط نظیر نیروی هوایی استان هم در دستور کار قرار گرفته است که طبق برنامه ریزی های انجام گرفته و تعامل های صورت پذیرفته شاهد اجرای این چنین کارگاه های آموزشی نیز خواهیم بود.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.