حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 8 ذو القعدة 1445 Wednesday, 15 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11406 تعداد نوشته های امروز : 0×

برنامه‌های 2018 نیازمند مشارکت عموم دستگاه‌های اجرایی است

شناسه : 9048 26 نوامبر 2017 - 8:00 168 بازدید

تبریز ما: شهردار تبریز، بر لزوم اجرای وظایف عموم دستگاه‌های اجرایی در برنامه‌های 2018 تاکید کرد و گفت: شهرداری با تمام توان، پایبند ماموریت‌های حوزه گردشگری است؛ اما رسیدن رویداد 2018 به نقطه مطلوب نیازمند احصا و تحقق وظایف تک‌تک دستگاه‌های اجرای است. به گزارش تبریز ما، مهندس ایرج شهین‌باهر، در صحن علنی شورای اسلامی […]

برنامه‌های 2018 نیازمند مشارکت عموم دستگاه‌های اجرایی است
پ
پ


تبریز ما: شهردار تبریز، بر لزوم اجرای وظایف عموم دستگاه‌های اجرایی در برنامه‌های 2018 تاکید کرد و گفت: شهرداری با تمام توان، پایبند ماموریت‌های حوزه گردشگری است؛ اما رسیدن رویداد 2018 به نقطه مطلوب نیازمند احصا و تحقق وظایف تک‌تک دستگاه‌های اجرای است.

به گزارش تبریز ما، مهندس ایرج شهین‌باهر، در صحن علنی شورای اسلامی شهر تبریز با بیان این مطلب اظهار داشت: از زمان آغاز مسئولیت، بیشترین وقت و توان خود را صرف پیگیری‌های استانی و محلی 2018 کرده‌ایم و جا دارد در این خصوص از استاندار محترم قدردانی کنم؛ اما واقعیت این است که کماکان این دیدگاه که «متولی 2018 شهرداری است» در جامعه حاکم است.

شهردار تبریز، تصریح کرد: هر یک از دستگاه‌های اجرایی، وظایف مشخصی در این ارتباط دارند؛ باید تمام داشته‌های خود را به اشتراک بگذاریم و در یک مسیر مشخص، به اهداف این رویداد مهم برسیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، با اشاره به ضرورت برخی تغییرات مدیریتی در شهرداری گفت: تخصص و شایستگی، معیار اصلی در تغییرات مدیریتی است؛ بر استفاده از مدیران توانمند تاکید داریم و با توجه به شاخص‌ها،  مجبور به برخی جابجایی‌ها برای رسیدن به فرم مطلوب هستیم.

شهین‌باهر در ادامه با اشاره به بررسی تجمیع مرکز پژوهش‌های شورا و شهرداری اظهار داشت: مرکز پژوهش‌ها در هر دو مجموعه شهرداری و شورا، هدف واحدی را پیگیری می‌کند و آن، برنامه‌های علمی و پروژهشی برای حل مشکلات شهر است. این موضوع، از بحث‌هایی بود که در شورای چهارم نیز مطرح شد؛ اما محدودیت اعتبار شورا، مانع از نتیجه‌بخشی این بحث شد.

وی تاکید کرد: با فعالیت مرکز پژوهش‌های شهرداری و شورا در ساختار واحد، مشکل هزینه و اعتبار حل می‌شود و آماده‌ایم اعتبارات لازم را برای فعالیت  مشترک این دو مرکز، پیش‌بینی هستیم.

شهردار تبریز، زلزله اخیر درغرب کشور را هشدار مهم به برنامه‌های توسعه شهری خواند و افزود: در زلزله‌خیزترین استان کشور قرار گرفته‌ایم و از تمامی دستگاه‌های ذیربط می‌خواهیم صرفاً در مواقع بحران فعال نباشند؛ باید تمامی دستگاه‌های این حوزه وظایف خود را پیش از بروز بحران انجام دهند.

شهین‌باهر اضافه کرد: بسته‌های سرمایه گذاری و پروژه های مختلفی برای توانمندسازی بافت‌های ناکارآمد در دست بررسی و طرح داریم؛ باید همه کمک کنیم تا در بافت‌های پر خطر به صورت جدی تاثیرگذار باشیم.

وی با تاکید بر این‌که مصمم بر تقویت وضعیت رفاهی و معیشتی کارگران هستیم، خاطرنشان کرد: رفع مشکلات کارگران، نیازمند فرصت بررسی است و در این خصوص، تدابیری در نظر گرفته‌ایم.

احیای اسامی تاریخی و هویتی محلات قدیمی و امکان‌سنجی خط ویژه آذربایجان-بسیج از دیگر موارد مطرح‌شده توسط شهردار تبریز در صحن علنی شورا بود.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.