حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

«تبریز ۲۰۱۸» فرصت مهمی برای معرفی ظرفیت‌های ملی است

شناسه : 12234 11 مارس 2018 - 8:29 259 بازدید

تبریز ما: معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: «تبریز ۲۰۱۸» فرصت مهمی برای توسعه فرهنگی و تاریخی تبریز و معرفی ظرفیت‌های ملی است. به گزارش تبریز ما، علی‌اصغر مونسان در گفتگو با رادیو سراسری با بیان این‌که برنامه‌های متنوعی برای تبریز ۲۰۱۸ مهیا شده است، افزود: تبریز با برخورداری از […]

«تبریز ۲۰۱۸» فرصت مهمی برای معرفی ظرفیت‌های ملی است
پ
پ


تبریز ما: معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: «تبریز ۲۰۱۸» فرصت مهمی برای توسعه فرهنگی و تاریخی تبریز و معرفی ظرفیت‌های ملی است.

به گزارش تبریز ما، علی‌اصغر مونسان در گفتگو با رادیو سراسری با بیان این‌که برنامه‌های متنوعی برای تبریز ۲۰۱۸ مهیا شده است، افزود: تبریز با برخورداری از جاذبه‌های تاریخی، فضاهای دیدنی و طبیعت متنوع،  به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای اسلامی انتخاب شده و فضای مساعدی برای میزبانی‌های داخلی و خارجی فراهم کرده‌است.

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اضافه کرد: به امید خدا، با همکاری استانداری آذربایجان‌شرقی، شهرداری تبریز و سازمان میراث‌فرهنگی، تلاش می‌کنیم موجب ارتقای گردشگری تبریز و معرفی بیشتر ایران به گردشگران خارجی شویم.

مونسان یادآور شد: رویداد تبریز ۲۰۱۸، از نخستین روزهای این سال میلادی آغاز شده است؛ با این حال، این عنوان بین‌المللی، پنجم اردیبهشت سال آینده، با حضور رئیس جمهور، مقامات کشوری و سفرای خارجی برگزار می‌شود.

معاون رئیس‌جمهور خاطرنشان کرد: برنامه‌های افتتاح، بسیار متنوع و زیبا برای پنجم اردیبهشت پیش‌بینی شده و از مردم نیز دعوت می‌کنیم در شور و جذابیت‌های گردشگری تبریز ۲۰۱۸، حضور داشته باشند.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.