حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

مادر مظهر عشق،علاقه و از خود گذشتگی است/ نارضایتی شهروندان از وضعیت معابر شهری در پی بارش شدید برف/ قیام ۲۹ بهمن تبریز، آغازگر قیامهای انقلاب اسلامی

شناسه : 32829 16 فوریه 2020 - 13:00 716 بازدید

رییس شورای اسلامی شهر تبریز ضمن تبریک ولادت حضرت زهرا و روز مادر و روز زن گفت: مادر مظهر عشق،علاقه و از خود گذتشگی است که باید در زمان حیات وی قدردان زحمتشان باشیم.   به گزارش تبریزما به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تبریز، شهرام دبیری در سخنان […]

مادر مظهر عشق،علاقه و از خود گذشتگی است/ نارضایتی شهروندان از وضعیت معابر شهری در پی بارش شدید برف/ قیام ۲۹ بهمن تبریز، آغازگر قیامهای انقلاب اسلامی
پ
پ
رییس شورای اسلامی شهر تبریز ضمن تبریک ولادت حضرت زهرا و روز مادر و روز زن گفت: مادر مظهر عشق،علاقه و از خود گذتشگی است که باید در زمان حیات وی قدردان زحمتشان باشیم.
 
به گزارش تبریزما به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تبریز، شهرام دبیری در سخنان پیش از دستور خود افزود: این روز بهانه ای است تا به مناسبت روز زن از حمایت ها و پیشتیبانی این عزیزان نیز قدردانی کنیم.
وی در بخش دیگری از سخنان خود همچنین با اشاره به قیام ۲۹ بهمن مردم تبریز گفت: مردم تبریز در این روز نشان‌ دادند که همواره پیشرو‌ سایر شهرها هستند و این نشان دهنده اولین‌ بودن تبریز در تمامی زمینه ها است.
دبیری با اشاره به نقش  مردم آذربایجان در انقلاب اسلامی تاکید کرد: این قیام مسیری برای پیروزی انقلاب اسلامی و اولین حلقۀ زنجیره‌ ای بود که قیام ۱۹ دی قم را به قیام‌های پی در پی ایران زمین متصل کرد.
وی با اشاره به بارش‌های اخیر برف در تبریز گفت: این بارش ها موجب ذخیره شدن آب برای بهار و افزایش عمق آب دریاچه ارومیه شد.
رییس شورای اسلامی شهر تبریز تصریح کرد: بارش برف بی‌سابقه موجب شد کارگران خدمات شهرداری که شبانه روزی کار می‌کردند نتوانند به نحو احسن به شهروندان خدمات رسانی کنند.
وی با اشاره به اینکه باید برای مواقع بارش بی‌سابقه برنامه ریزی کرده و تمهیدات جدیدی در نظر گرفته شود گفت: امیدواریم با این برنامه ریزی ها دیگر شاهد این مشکلات نباشیم.
وی ادامه داد: به موجب این نارضایتی که مشکلات عدیده ای را برای شهروندان ایجاد کرده است لازم میدانم که از این عزیزان عذرخواهی کنم.
دبیری گفت: در مواقع بحرانی‌ شهروندان و سایر دستگاه ها نیز باید به کمک مدیریت‌ شهری بیایند تا هرچه سریعتر مشکلات را حل کنیم.
وی اضافه کرد: امیدواریم با برنامه ریزی از تکرار مشکلات ناشی از بارش برف جلوگیری شود.
دبیری همچنین با اشاره به بررسی بودجه سال ۹۹ در مرکز پژوهش‌های شورای شهر از زحمات دکتر بهشتی و اعضای کمیسیون‌های کمک کننده در بررسی بودجه تشکر کرد و از اعضای و کمیسیون‌ها خواست تا به صورت جدی در این ،زمینه فعال باشند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.