حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 26 شوال 1445 Saturday, 4 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

اسحقی: پیوند زیباسازی شهر با مفاخر فرهنگی، ماندگار و تاثیر است

شناسه : 7879 28 اکتبر 2017 - 6:51 229 بازدید

[ad_1] تبریز ما: سرپرست شهرداری تبریز، گفت: پیوند زیباسازی شهری با مفاخر فرهنگی، ایده مهمی است که در کارگاه پرتره مشاهیر آذربایجان پیگیری می‌شود. به گزارش تبریز ما، محمدحسین اسحقی در بازدید از دومین کارگاه ساخت پرتره مشاهیر آذربایجان با بیان این مطلب اظهار داشت: در چند سال گذشته شهرداری تبریز استفاده از آثار تجسمی […]

اسحقی: پیوند زیباسازی شهر با مفاخر فرهنگی، ماندگار و تاثیر است
پ
پ

[ad_1]

تبریز ما: سرپرست شهرداری تبریز، گفت: پیوند زیباسازی شهری با مفاخر فرهنگی، ایده مهمی است که در کارگاه پرتره مشاهیر آذربایجان پیگیری می‌شود.

به گزارش تبریز ما، محمدحسین اسحقی در بازدید از دومین کارگاه ساخت پرتره مشاهیر آذربایجان با بیان این مطلب اظهار داشت: در چند سال گذشته شهرداری تبریز استفاده از آثار تجسمی را در فضاسازی و زیباسازی شهر مورد توجه قرار داده است.

 سرپرست شهرداری تبریز با بیان این‌که این رویکرد، سال‌به‌سال در حال تکامل است، افزود: بهره‌گیری از سیمای مشاهیر و افتخارات شهر، نقش محتوایی در این زمینه داشته و به معرفی سرمایه‌های فرهنگی شهر کمک خواهد کرد.

اسحقی با اشاره به این‌که تاریخ تبریز، با چهره‌های پیشتاز خود در عرصه‌های فرهنگی شناخته می‌شود،  تاکید کرد: هویت فرهنگی شهر بدون توجه به مردانی نظیر قاسم‌خان والی اولین شهردار تبریز قابل‌تصور نیست؛ از این رو امیدواریم  کارگاه ساخت پرتره مشاهیر را سال‌به‌سال با کیفیت بیشتری برگزار و آثار منتخب را در سطح شهر برجسته کنیم.

وی همچنین با هنرمندان حاضر در این کارگاه دیدار کرده و از تلاش آنان قدردانی کرد.

هنرمندان حاضر در دومین کارگاه ساخت پرتره مشاهیر آذربایجان سردیس ۱۱ تن از مفاخر، شامل قائم‌مقام فراهانی، صائب تبریزی، عباس‌میرزا، قاسم‌خان والی، میر علی تبریزی، استاد سلیمی، اسیر علی تبریزی، هوارد کانکلین باسکِرویل شهیدِ آمریکاییِ جنبشِ مشروطه ایران، شهید حسن جنگجو و استاد محمد عابد در مدت هشت روز طراحی و اجرا می‌کنند.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.