حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 16 شوال 1445 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

دستگیری یک نفر در رابطه با موضوع مسجد امیرالمومنین (ع) تبریز

شناسه : 7409 14 اکتبر 2017 - 4:18 190 بازدید

[ad_1] تبریز ما: معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان آذربایجان‌شرقی در رابطه با موضوع مسجد امیرالمومنین تبریز از دستگیری یک نفر در این رابطه خبر داد. به گزارش تبریز ما به نقل از فارس، علی اسمعیل‌پور ، درخصوص موضوع شب گذشته مسجدامیرالمومنین (ع) تبریز اظهارداشت: در این رابطه با هماهنگی با مبادی مربوطه یک نفر دستگیر […]

دستگیری یک نفر در رابطه با موضوع مسجد امیرالمومنین (ع) تبریز
پ
پ

[ad_1]


تبریز ما: معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان آذربایجان‌شرقی در رابطه با موضوع مسجد امیرالمومنین تبریز از دستگیری یک نفر در این رابطه خبر داد.

به گزارش تبریز ما به نقل از فارس، علی اسمعیل‌پور ، درخصوص موضوع شب گذشته مسجدامیرالمومنین (ع) تبریز اظهارداشت: در این رابطه با هماهنگی با مبادی مربوطه یک نفر دستگیر و پرونده در دست بررسی است.

وی افزود: جای هیچ گونه نگرانی نبوده و موضوع با جدیت در دستور کار پلیس استان است.

گفتنی است؛ شب گذشته با انتشار ویدئویی در یکی از کانال‌های تلگرامی، خبر از آتش زدن درب یکی از مساجد تبریز منتشر شد که در فضای مجازی دست به دست شده و منجر به جریحه‌دار شدن عواطف روحی مردم ولایت‌مدار و متدین  آذربایجان به ویژه تبریز شد.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.