حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 19 شوال 1445 Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

شفاف‌سازی و ارتقای خدمات، رویکرد کلی لایحه تعرفه عوارض سال ۹۷

شناسه : 10307 01 ژانویه 2018 - 15:53 228 بازدید

[ad_1] تبریز ما: قائم‌مقام شهردار تبریز، شفاف‌سازی و ارتقای کمی و کیفی خدمات را رویکرد کلی شهرداری تبریز در مورد لایحه تعرفه عوارض محلی سال ۹۷ خواند و افزود: لایحه ارائه‌شده با مدنظر قراردادن افزایش ۱۰ الی ۱۵ درصدی تعرفه سال۹۳، تنظیم و تقدیم شورای محترم شده است. به گزارش تبریز ما، رسول موسایی با […]

شفاف‌سازی و ارتقای خدمات، رویکرد کلی لایحه تعرفه عوارض سال ۹۷
پ
پ

[ad_1]


تبریز ما: قائم‌مقام شهردار تبریز، شفاف‌سازی و ارتقای کمی و کیفی خدمات را رویکرد کلی شهرداری تبریز در مورد لایحه تعرفه عوارض محلی سال ۹۷ خواند و افزود: لایحه ارائه‌شده با مدنظر قراردادن افزایش ۱۰ الی ۱۵ درصدی تعرفه سال۹۳، تنظیم و تقدیم شورای محترم شده است.

به گزارش تبریز ما، رسول موسایی با بیان این که لایحه تعرفه عوارض محلی، رابطه مالی شهرداری با شهروندان است، افزود: شهرداری تبریز، علی‌رغم افزایش هزینه‌ها در بخش‌های مختلف نیروی انسانی، نگهداری شهر، ماشین‌آلات و خدمات و همچنین علی‌رغم محدودیت‌های مالی که در عموم شهرداری‌های کشور حاکم است، اجازه نداده خللی در حوزه خدمات‌رسانی وارد شود. 
قائم‌مقام شهردار تبریز تاکید کرد: طبق رویکرد شهردار محترم، سعی شده تا در افزایش شفاف‌سازی و ارتقای کیفیت و حتی کمیت خدمتگزاری، در لایحه تعرفه عوارض مورد توجه باشد؛ به همین منظور، تمام آیتم‌های عوارض، مستندسازی شده و معیارهای اصلی دفترچه، مشخص‌ شده است.
وی با بیان این‌که مبنای محاسبه عوارض شهرداری، دفترچه ارزش معاملاتی است، گفت: ابلاغ بخش‌های مختلف این دفترچه، از طرف سازمان امور اقتصادی و دارایی آذربایجان شرقی، با افزایش ارزش معاملاتی توام بود، با این حال، شهرداری تبریز با نیت عدم افزایش و در عین حال، با هدف ارتقای خدمات و شفافیت تعرفه، لایحه را تنظیم و تقدیم شورای اسلامی شهر کرده‌است.
موسایی تصریح کرد: مطابق لایحه ارائه‌شده، علی‌رغم افزایش قیمت‌ها، مبنای عمل شهرداری تبریز در مورد تعرفه عوارض سال ۹۷، افزایش ۱۰ الی ۱۵ درصد تعرفه و دفترچه ارزش معاملاتی نسبت به سال ۹۳ است.
قائم‌مقام شهردار تبریز خاطرنشان کرد: این لایحه، بعد از تصویب توسط شورای محترم و پس از رفع نواقص، آماده انتشار در روزنامه‌های کثیرالانتشار خواهد بود تا مبنای عمل سال آینده باشد.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.