حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

مقامات بوسنی درخواست افزایش ارتباطات با تبریز را داشتند/ ابراز علاقه رییس جمهور بوسنی برای سفر به تبریز

شناسه : 11777 15 فوریه 2018 - 7:57 235 بازدید

تبریز ما: معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار تبریز در نخستین نشست نوروز ۲۰۱۸ در تشریح ماموریت کاری خود به کشور بوسنی و هرزگوین گفت: این سفر بنا به دعوت مقامات و مسئولین کشور بوسنی و هرزگوین برای شرکت در نمایشگاه روزهای فرهنگی و هنری تبریز در این کشور صورت گرفته بود. به گزارش تبریز ما، […]

مقامات بوسنی درخواست افزایش ارتباطات با تبریز را داشتند/ ابراز علاقه رییس جمهور بوسنی برای سفر به تبریز
پ
پ


تبریز ما: معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار تبریز در نخستین نشست نوروز ۲۰۱۸ در تشریح ماموریت کاری خود به کشور بوسنی و هرزگوین گفت: این سفر بنا به دعوت مقامات و مسئولین کشور بوسنی و هرزگوین برای شرکت در نمایشگاه روزهای فرهنگی و هنری تبریز در این کشور صورت گرفته بود.

به گزارش تبریز ما، حجت الاسلام حمیدی، معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار تبریز تصریح کرد: مسئولین و مردم کشور بوسنی و هرزگوین نهایت مهمان نوازی را با هیئت ایرانی داشتند و مقامات این کشور بر ضرورت افزایش ارتباطات با کلانشهر تبریز تاکید کردند.

حجت الاسلام حمیدی ادامه داد:  افتتاح نمایشگاه روزهای فرهنگی تبریز در سارایوو، افتتاح نمایشگاه روزهای فرهنگی تبریز در بانیالوکا، برگزاری شب فرهنگی در ایجاد، دیدار با رئیس جمهور بوسنی و هرزگوین، دیدار با وزیر مدنی بوسنی و هرزگوین، دیدار با معاون رئیس جمهور بوسنی و هرزگوین،  دیدار با قائم مقام و معاون شهردار سارایوو، دیدار با شهرداران الیکا، استاریگراد و نیالوکا، دیدار با مفتی نیالوکا، سخنرانی در دانشگاه سارایوو، حضور و گفتگو در 7 برنامه تلویزیونی به صورت زنده،حضور در مراسم کالج شهروگوشا،دیدار با مسئولین مدارس ایرانی در بوسنی و نماینده جامعه المصطفی و شرکت در مراسم روز ملی ایران به میزبانی جناب دکتر حیدری سفیر محترم ایران در بوسنی و هرزگوین بخشی از برنامه های ما در این سفر بود.

وی ضمن اشاره به درخواست معاون رئیس جمهور صربسکا مبنی بر خواهرخواندگی با تبریز اظهار داشت: مسئولین کشور بوسنی از پیشرفتهای کلانشهر تبریز طی سالیان اخیر شگفت زده شده و از انتخاب این کشور به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای اسلامی خشنود بودند و در دیدارهای مختلف بر این مسئله تاکید می کردند و قرار شد تا همکاری های دوجانبه افزایش یابد.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار تبریز همچنین با اشاره به دیدار با رئیس جمهور بوسنی و هرزگوین نیز گفت: آقای رئیس جمهور حدود 45 دقیقه از نمایشگاه روزهای فرهنگی تبریز بازدید کردند و در گفتگو با اصحاب رسانه آن کشور تبریز را شهری غنی در حوزه فرهنگ و هنر دانسته و از حضور این کلانشهر در سارایوو نیز تقدیر کرده و برای سفر به ایران و شهر تبریز نیز ابراز علاقه کرد.

حجت الاسلام حمیدی همچنین با اشاره به استقبال سفیر ایران در این کشور از حضور شهرداری تبریز در نمایشگاه نیز گفت: جناب آقای حیدری معتقد بود که انتخاب تبریز به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای اسلامی به خوبی نشان دهنده توسعه این شهر بوده و بنا به گفته ایشان طی ۸ روز گذشته در همه جای بوسنی صحبت از فرهنگ و هنر تبریز و ایران بوده است.

همچنین در این نشست شهردار تبریز نیز ضمن تقدیر از برگزاری نمایشگاه روزهای فرهنگی تبریز در بوسنی و دیدار معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز با مقامات کشور بوسنی اظهار داشت: این سفر بسیار مهم و تأثیرگذار بوده و در سطح بالایی صورت گرفت.

وی افزود: برای معرفی تبریز۲۰۱۸ باید به دنبال افزایش ارتباطات با سایر کشورها باشیم.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.