حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 15 شوال 1445 Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

بازدید اعضای شورای شهر و شهردار قزوین از امکانات سازمان ورزش شهرداری کلان شهر تبریز

شناسه : 13935 12 جولای 2018 - 1:47 354 بازدید

تبریز ما: اعضای شورای شهر و شهردار قزوین با حضور در تبریز از امکانات سازمان ورزش و فعالیت‌های ورزشی موفق صورت گرفته توسط این سازمان بازدید کردند. پس از برگزاری موفقیت‌آمیز برنامه‌ها و مسابقات مختلف ورزشی و پیشرفت سازمان ورزش شهرداری تبریز در امر ورزش و توسعه ورزش های همگانی و شهروندی، اعضای شورای شهر […]

بازدید اعضای شورای شهر و شهردار قزوین از امکانات سازمان ورزش شهرداری کلان شهر تبریز
پ
پ


تبریز ما: اعضای شورای شهر و شهردار قزوین با حضور در تبریز از امکانات سازمان ورزش و فعالیت‌های ورزشی موفق صورت گرفته توسط این سازمان بازدید کردند.

پس از برگزاری موفقیت‌آمیز برنامه‌ها و مسابقات مختلف ورزشی و پیشرفت سازمان ورزش شهرداری تبریز در امر ورزش و توسعه ورزش های همگانی و شهروندی، اعضای شورای شهر و شهردار قزوین با سفر به تبریز ضمن استفاده از تجربیات شهر اولین‌ها، با مدیرعامل و مسئولان سازمان ورزش شهرداری تبریز دیدار و به تبادل نظر پرداختند.

پس از این دیدار، قزوینی‌ها با حضور در اماکن ورزشی مختلف زیرمجموعه سازمان ورزش شهرداری تبریز، از امکانات این سازمان بازدید نمودند.

گفتنی است در میان اعضای شورای شهر قزوین، سعید دقیقی بازیکن سابق تیم‌های تبریزی که سابقه قهرمانی جام حذفی با تراکتورسازی را هم در کارنامه دارد حضور داشت.

 

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.