حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

آیا زنوزی نمی توانست فرد دیگری جز بهتاج پیدا کند؟ / مدیرعاملی بهتاج می تواند در آینده باعث محرومیت تراکتورسازی شود

شناسه : 27886 17 فوریه 2019 - 15:52 438 بازدید

به گزارش مجلس و آذربایجان، شهاب الدین بی مقدار در خصوص معرفی ایوب بهتاج به عنوان مدیرعاملی باشگاه تراکتورسازی که مغایر با اصل ۱۴۱ قانون اساسی است، گفت: اگر آقای بهتاج در حال حاضر کارمند دولت باشد، به هیچ وجه از نظر قانونی نمی تواند به عنوان مدیرعامل باشگاه خصوصی تراکتورسازی معرفی شود، مگر اینکه […]

آیا زنوزی نمی توانست فرد دیگری جز بهتاج پیدا کند؟ / مدیرعاملی بهتاج می تواند در آینده باعث محرومیت تراکتورسازی شود
پ
پ

به گزارش مجلس و آذربایجان، شهاب الدین بی مقدار در خصوص معرفی ایوب بهتاج به عنوان مدیرعاملی باشگاه تراکتورسازی که مغایر با اصل ۱۴۱ قانون اساسی است، گفت: اگر آقای بهتاج در حال حاضر کارمند دولت باشد، به هیچ وجه از نظر قانونی نمی تواند به عنوان مدیرعامل باشگاه خصوصی تراکتورسازی معرفی شود، مگر اینکه از مسئولیت دولتی خود استعفا دهد، یا اینکه مرخصی بدون حقوق دریافت کند.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس ادامه داد: انتقال از وزارت آموزش و پرورش یا وزارت ورزش به بخش خصوصی به هیچ وجه ممکن نیست و مدیر یاد شده باید حتما به طور کامل با اداره دولتی قطع همکاری کند.

نماینده اصلاح طلب مجلس افزود: زنوزی با تصمیمی مدبرانه و انتخاب فرد شاخص فوتبالی میتوانست براحتی مانع از ایجاد حواشی در ورزش استان شود و حمله به رسانه های منتقدِ کار غیرقانونی بهتاج، به هیچ وجه پسندیده نیست.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس افزود: برای من سوال است که آیا آقای زنوزی نمی تواند فرد دیگری برای مدیرعاملی باشگاه خود انتخاب کند که چنین مشکلاتی گریبان باشگاه را نگیرد؟ ما باید تلاش کنیم که روحیه و آمادگی تیم تراکتورسازی حفظ شود، اما حقیقت این است که اگر آقای بهتاج با این شرایط مدیرعامل باشگاه شود، در آینده مشکل قانونی بوجود خواهد آمد و ممکن است محرومیت و جریمه نیز گریبان گیر باشگاه شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.