حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ 10 رمضان 1445 Tuesday, 19 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

با استقبال گسترده مردم: اجرای صحنه ای ارکستر آذربایجان در تالار استادصیامی تبریز برگزار شد

شناسه : 9522 11 دسامبر 2017 - 12:24 2888 بازدید

با استقبال گسترده مردم و علاقه مندان به موسیقی آذربایجانی، اجرای صحنه ای ارکستر آذربایجان 15 و 16 آدرماه سالجاری در تالار استادصیامی تبریز برگزار شد. به گزارش تبریز ما: ابوالفضل افکاری سرپرست ارکستر آذربایجان در حاشیه این اجرا به خبرنگار ما گفت: ارکستر آذربایجان با حرکت جمعی از جوانان عاشق موسیقی آذربایجانی و علاقمندان […]

با استقبال گسترده مردم: اجرای صحنه ای ارکستر آذربایجان در تالار استادصیامی تبریز برگزار شد
پ
پ

با استقبال گسترده مردم و علاقه مندان به موسیقی آذربایجانی، اجرای صحنه ای ارکستر آذربایجان 15 و 16 آدرماه سالجاری در تالار استادصیامی تبریز برگزار شد.
به گزارش تبریز ما: ابوالفضل افکاری سرپرست ارکستر آذربایجان در حاشیه این اجرا به خبرنگار ما گفت: ارکستر آذربایجان با حرکت جمعی از جوانان عاشق موسیقی آذربایجانی و علاقمندان به این هنر فاخر تشکیل یافته و هم اکنون45 نفر از هنرمندان موسیقی آذربایجانی در سازها و آلات مختلف با ارکستر آذربایجان همکاری دارند.
وی افزود: در اجرای صحنه ای ارکستر آذربایجان از سازهای اصیل موسیقی آذربایجانی استفاده شده بود و در هر اجرا، 16 قطعه فولکلور آذربایجانی اجرا شد و الحمدالله با استقبال مردم و علاقه مندان به موسیقی آذربایجانی مواجه شدیم که استقبال مردم موجب دلگرمی است.
سرپرست ارکستر آذربایجان، تصریح کرد: تمامی قطعات و آثاری که در دو روز به روی صحنه رفتند، از تنظیمات ارکستر آذربایجان بود و برخی از آنها نیزتوسط گروه تولید شده بودند.
افکاری اضافه کرد: فرم و قالب ارکستر، سازهای اصیل آذربایجانی از جمله تار، کمانچه، بالابان، باس تار و باس کمانچه، ناغارا، قاوال، قانون و قارمان است که در کنار آنها از پیانو وعود نیز استفاده شد که با کیفیت بالای صدائی به روی صحنه رفتند.
وی در خاتمه با تشکر از همکاری رسانه ها در انعکاس اخبار مربوط به این کنسرت، از استقبال مردم از اجرای صحنه ای ارکستر آذربایجان تشکر نموده و گفت: امیدوارم بتوانیم در معرفی و ترویج موسیقی اصیل آذربایجان برای حفظ و نگهداری و انتقال فرهنگ و هنر آذربایجان موفق باشیم.

 

ارکستر آذربایجان

ارکستر آذربایجان

ارکستر آذربایجان

ارکستر آذربایجان

ارکستر آذربایجان

ارکستر آذربایجان

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.