حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

تشریح برنامه های حوزه هنری آذربایجان‌شرقی در ایام دهه فجر

شناسه : 32655 02 فوریه 2020 - 10:10 837 بازدید

رئیس حوزه هنری آذربایجان‌شرقی برنامه های فرهنگی و هنری ایام الله دهه فجر سال ۱۳۹۸ را تشریح کرد. به گزارش تبریزما، سیدمحمدحسین بلاغی با اشاره به چهل و یکمین سالگرد شکوهمند انقلاب اسلامی اظهار کرد: انقلاب اسلامی با الهام گرفتن از مکتب قرآنی و اهل بیت (ع) و رهبری پیامبرگونه حضرت امام خمینی (ره) در […]

تشریح برنامه های حوزه هنری آذربایجان‌شرقی در ایام دهه فجر
پ
پ

رئیس حوزه هنری آذربایجان‌شرقی برنامه های فرهنگی و هنری ایام الله دهه فجر سال ۱۳۹۸ را تشریح کرد.

به گزارش تبریزما، سیدمحمدحسین بلاغی با اشاره به چهل و یکمین سالگرد شکوهمند انقلاب اسلامی اظهار کرد: انقلاب اسلامی با الهام گرفتن از مکتب قرآنی و اهل بیت (ع) و رهبری پیامبرگونه حضرت امام خمینی (ره) در سال ۱۳۵۷ به پیروزی رسید و امروز ملت ایران با رهبری مقام معظم رهبری این انقلاب نورانی را پیش می برند.

وی با بیان اینکه شعار محوری دهه فجر امسال «انقلاب اسلامی زنده و پویا در پرتو ولایت‌مداری، جهاد و مقاومت» است، افرود: امسال نخستین دهه فجر در گام دوم انقلاب است که بر این اساس، بیانیه گام دوم انقلاب از محوری‌ترین موضوعات حوزه هنری استان در دهه فجر خواهد بود.

رئیس حوزه هنری استان با اشاره به برنامه های فرهنگی هنری امسال اظهار کرد: در حوزه هنرهای تجسمی، نمایشگاه ترامپیسم در محل های پایگاه دوم شکاری تبریز و منطقه آزاد ارس برپا می شود و همچنین نمایشگاه نهضت قاسم نیز در پردیس فرهنگی سینمایی قدس تبریز برپا خواهد شد.

وی در ادامه افزود: در حوزه هنرهای تصویری نیز آیین سینما گپ با موضوع نقد و بررسی فیلم «زندگی در شماره‌ها» برگزار می شود.

بلاغی همچنین از آغاز تولید پروژه فیلم مستند شهید مدافع حرم، شهید محمودرضا بیضایی در ایام الله دهه فجر امسال خبر داد.

وی در ادامه از برگزاری آیین شب خاطره ۱۹ در استان خبر داد و گفت: در حوزه ادبیات و مطالعات پایداری نیز، به مناسبت گرامیداشت شهدای خلبان و تیزپروازان پایگاه دوم شکاری تبریز به ویژه شهید خلبان محمدرضا رحمانی، آیین شب خاطره روز چهارشنبه ۱۶ دی ماه در پردیس فرهنگی سینمایی قدس تبریز برگزار می شود.

رئیس حوزه هنری استان نیز از برگزاری شب شعر ویژه بزرگداشت شهید سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی در تبریز خبر داد و گفت: همچنین در حوزه آفرینش های ادبی نیز آیین شب شعر روز یکشنبه ۲۰ بهمن ماه در پردیس فرهنگی سینمایی قدس تبریز برگزار می شود.

وی همچنین از اجرای نمایش های روزنه و تجلی در ایام دهه فجر در حوزه هنرهای نمایشی خبر داد.

گفتنی است، اکران خصوصی فیلم ۲۳ نفر برای اهالی فرهنگ، هنر و رسانه و همچنین اجرای سرودهای دانش آموزی از دیگر برنامه های حوزه هنری استان در ایام دهه فجر امسال است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.