حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

مهندس عباداله نظامی شهردار سهند: رسالت شورای اسلامی شهر و شهرداری، ایجاد امکانات رفاهی برای آسایش و زندگی بانشاط برای شهروندان است.

شناسه : 30795 28 جولای 2019 - 23:15 1021 بازدید

در ابتدای این مراسم مهندس عباداله نظامی شهردار پرتلاش سهند با تقدیر و تشکر از حمایتهای مسئولان شهرستان و همفکری تک تک اعضای محترم شورای اسلامی شهر و تعامل خوب شهروندان فهیم ونجیب شهر سهند در جهت عمران وآبادانی شهری گفت: رسالت شورای اسلامی شهر و شهرداری ایجاد امکانات رفاهی وتفریحی برای آسایش و زندگی […]

مهندس عباداله نظامی شهردار سهند: رسالت شورای اسلامی شهر و شهرداری، ایجاد امکانات رفاهی برای آسایش و زندگی بانشاط برای شهروندان است.
پ
پ

در ابتدای این مراسم مهندس عباداله نظامی شهردار پرتلاش سهند با تقدیر و تشکر از حمایتهای مسئولان شهرستان و همفکری تک تک اعضای محترم شورای اسلامی شهر و تعامل خوب شهروندان فهیم ونجیب شهر سهند در جهت عمران وآبادانی شهری گفت: رسالت شورای اسلامی شهر و شهرداری ایجاد امکانات رفاهی وتفریحی برای آسایش و زندگی بانشاط برای شهروندان می باشد که بهره برداری از شه بازی پارک مهر ولایت نیز در همین راستا صورت گرفته است.
وی با اشاره به اینکه شهرداری سهند با مشارکت بخش خصوصی در راستای تجهیز پارک به ۸ دستگاه بازی برای بازی کودکان عزیزاقدام نموده است، افزود: دستگاهها ی بازی کودکان در پارک مهر ولایت سهند با اعتباری بالغ بر ۴۰۰ میلیون تومان خریداری ونصب شده و به مرحله بهره برداری رسیده است.
شهردار سهند، با عنوان اینکه ایجاد شهربازی برای ایجاد لحظات بانشاط برای شهروندان امری مبارک و مورد تاکید شورای اسلامی شهر و شهرداری بوده است، تصریح کرد: در همین راستا با مشارکت سرمایه گذار بخش خصوصی دستگاههای شهربازی دایر شده و شهرداری سهند هم نسبت به واگذاری زمین و کف سازی و ایجاد فضای سبز اقدام نموده است که امیدواریم این هدیه کوچک شهرداری مورد پسند مردم شریف بافرهنگ قرار گیرد.
مهندس نظامی در خاتمه گفت: رویکرد شهرداری ارایه خدمات به همه محلات و فازهای شهر سهند بوده و این پارک نیز در همان راستا احداث و مورد بهره برداری قرار گرفته و تقدیم اهالی گردید.

 

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.