حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۲۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 3 ذو القعدة 1445 Friday, 10 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

توقف ۴ ساعته قطار تبریز – تهران در مراغه

شناسه : 32682 03 فوریه 2020 - 14:10 421 بازدید

مدیرکل راه‌آهن آذربایجان گفت: مشکل فنی، قطار تبریز-تهران را چهار ساعت در مراغه متوقف کرد. به گزارش تبریزما ،شاپور ارصلانی اظهار کرد: این قطار که ساعت ۱۶ و ۴۵ دقیقه دیروز از تبریز حرکت کرد به‌دلیل نقص فنی که در کشنده‌های دیزلی آن اتفاق افتاده بود در مراغه متوقف شد. وی با اشاره به اینکه […]

توقف ۴ ساعته قطار تبریز – تهران در مراغه
پ
پ

مدیرکل راه‌آهن آذربایجان گفت: مشکل فنی، قطار تبریز-تهران را چهار ساعت در مراغه متوقف کرد.

به گزارش تبریزما ،شاپور ارصلانی اظهار کرد: این قطار که ساعت ۱۶ و ۴۵ دقیقه دیروز از تبریز حرکت کرد به‌دلیل نقص فنی که در کشنده‌های دیزلی آن اتفاق افتاده بود در مراغه متوقف شد.

وی با اشاره به اینکه این قطار پس از رفع مشکل به سمت تهران حرکت کرد و اکنون به مقصد رسیده است، گفت: همگی مسافران در صحت و سلامت کامل بسر می‌برند و در مدت زمان توقف قطار در خود لوکوموتیوها و شهر مراغه امکانات رفاهی برای مسافران فراهم شد.

مدیرکل راه‌آهن آذربایجان، تعداد مسافران اولیه این قطار را ۳۵۰ نفر اعلام کرد و افزود: ۲۰ مسافر برای رسیدن به موقع به مقصد نهایی خود (تهران)، آنها با قطار مراغه به مقصد خود عزیمت کردند و ۱۵ نفر نیز به مبداء تبریز بازگشتند.

این مقام ارشد در حوزه حمل و نقل ریلی منطقه آذربایجان از مسافران به خاطر تأخیر چهار ساعته قطار تبریز-تهران به‌دلیل مشکل فنی پیش آمده عذرخواهی کرد.

زمان سفر ریلی در مسیر تبریز – تهران به طور معمول ۱۲ ساعت است.

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.