حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

آغاز پیش رویداد تبریز 2018 با جشنواره زمستانی تبریز

شناسه : 9928 23 دسامبر 2017 - 14:20 197 بازدید

[ad_1] تبریز ما: معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار تبریز از آغاز پیش رویداد مردمی تبریز 2018 همزمان با دومین جشنواره زمستانی تبریز خبر داد. به گزارش تبریز ما؛ حجت الاسلام احمد حمیدی با اعلام این خبر افزود: پیش رویداد تبریز 2018 با همکاری نهادهای زیرمجموعه شهرداری تبریز و سایر نهادهای متولی و به ریاست کمیته […]

آغاز پیش رویداد تبریز 2018 با جشنواره زمستانی تبریز
پ
پ

[ad_1]


تبریز ما: معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار تبریز از آغاز پیش رویداد مردمی تبریز 2018 همزمان با دومین جشنواره زمستانی تبریز خبر داد.

به گزارش تبریز ما؛ حجت الاسلام احمد حمیدی با اعلام این خبر افزود: پیش رویداد تبریز 2018 با همکاری نهادهای زیرمجموعه شهرداری تبریز و سایر نهادهای متولی و به ریاست کمیته تبلیغات،بازاریابی و امور بین الملل دبیرخانه استانی تبریز 2018 انجام می شود و برنامه آغازین این پیش رویداد با افتتاح جشنواره زمستانی تبریز کلید خورد.
وی ادامه داد: این جشنواره با حضور پرشور شهروندان و برنامه های شا  به مدت 10 روز در فرهنگسرا بزرگ الغدیر برگزار می شود و همزمان با این برنامه در فرهنگ سراهای مناطق نیز برنامه هایی برگزار می شود.
معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار تبریز ادامه داد:همزمان با 6 دی ماه نیزد برنامه ای هنری و شاد و همچنین نورافشانی مردم در محوطه پارک تاریخی ائل گلی و محوطه ارگ تبریز برگزار می شود.
وی همچنین گفت: توسط اداره کل روابط عمومی شهرداری تبریز و سازمان زیباسازی فضاسازی شهری و نصب المان های شهری انجام شده است که از فرا رسیدن تبریز 2018 به شهروندان خبر میدهد.
حمیدی یادآور شد: این برنامه ها با هدف آماده سازی شهروندان برای استقبال از تبریز 2018  و میزبانی مردم از این رویداد فراملی انجام می شود.
معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار تبریز همچنین از اجرای برنامه افتتاحیه رسمی تبریز 2018 با همکاری اداره کل میراث فرهنگی آذربایجان شرقی و همچنین حضور رئیس سازمان میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری و معاون رئیس جمهور خبرداد.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.