حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

حضور سرزده ماموران ضددوپینگ در اردوی تیم ملی دوچرخه سواری

شناسه : 11422 01 فوریه 2018 - 5:22 433 بازدید

تبریز ما: رکابزنان ملی پوش ایران که در کیش اردو زده اند، توسط ماموران ضددوپینگ اتحادیه جهانی غافلگیر شدند.  تیم ملی دوچرخه سواری چند روزی است که اردوی خود را در جزیره کیش برپا کرده است تا رکابزنان برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا آماده شوند. در حالی که در یکی، ۲ سال اخیر میزان […]

حضور سرزده ماموران ضددوپینگ در اردوی تیم ملی دوچرخه سواری
پ
پ


تبریز ما: رکابزنان ملی پوش ایران که در کیش اردو زده اند، توسط ماموران ضددوپینگ اتحادیه جهانی غافلگیر شدند.

 تیم ملی دوچرخه سواری چند روزی است که اردوی خود را در جزیره کیش برپا کرده است تا رکابزنان برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا آماده شوند.

در حالی که در یکی، ۲ سال اخیر میزان مثبت شدن دوپینگ دوچرخه سواران ایرانی بیش از حد مجاز بوده و انتقادات زیادی را به همراه داشته، بامداد امروز ماموران ضددوپینگ اتحادیه جهانی به صورت سرزده در اردوی تیم ملی کشورمان حاضر شدند.

طبق اخبار دریافتی در اولین ساعات صبح امروز ماموران ضددوپینگ اتحادیه جهانی دوچرخه سواری به صورت سرزده در محل اردوی تیم ملی حاضر شدند و از ملی پوشانی که در لیستشان قرار داشتند، تست گرفتند.

به نظر می رسد تعداد بالای دوپینگی های چند سال اخیر دوچرخه سواری ایران باعث شده تا اتحادیه جهانی هم حساسیت زیادی به خرج دهد وگرنه دلیلی ندارد ماموران ضددوپینگ ساعت ۴ صبح رکابزنان را از خواب بیدار کرده و از آنها تست بگیرند.

با این حال باید دید طبق وعده هایی که فدراسیون دوچرخه سواری داده، آمار دوپینگ در این رشته در ایران کاهش می یابد یا همین تست اخیر هم کار دست برخی ملی پوشان خواهد داد.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.