حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

شهردار تبریز از موزه آذربایجان و موزه شهرداری بازدید کرد

شناسه : 13291 18 می 2018 - 14:31 509 بازدید

تبریز ما: همزمان با روز جهانی موزه  دکتر ایرج شهین باهر، شهردار کلانشهر تبریز از موزه آذربایجان و موزه شهرداری بازدید و با شهروندان گفتگو کرد. به گزارش تبریز ما، دکتر ایرج شهین باهر، در بازدید از موزه آذربایجان و موزه شهرداری بر حفظ جایگاه تاریخی و تمدن افتخارآمیز کهن شهر تبریز تاکید کرد. وی […]

شهردار تبریز از موزه آذربایجان و موزه شهرداری بازدید کرد
پ
پ

تبریز ما: همزمان با روز جهانی موزه  دکتر ایرج شهین باهر، شهردار کلانشهر تبریز از موزه آذربایجان و موزه شهرداری بازدید و با شهروندان گفتگو کرد.

به گزارش تبریز ما، دکتر ایرج شهین باهر، در بازدید از موزه آذربایجان و موزه شهرداری بر حفظ جایگاه تاریخی و تمدن افتخارآمیز کهن شهر تبریز تاکید کرد.

وی با اشاره به پیشینه چندین هزار ساله تاریخ و تمدن تبریز گفت: بناها و آثار تاریخی به جا مانده از گذشتگان نشان می دهد مردم تبریز از فرهنگ و تمدن بسیار پیشرفته و تاثیرگذاری در طول اعصار گذشته برخوردار بوده اند.

شهین باهر افزود: با وجود زلزله های مهیبی که در طول تاریخ در این منطقه اتفاق افتاده و تمام بناهای تبریز را با خاک یکسان کرده است، باز هم مردم خشت خشت این خاک را با هنر، علم، صنعت روز و تلاش و غیرت وصف ناپذیر خویش از نو ساخته و آباد کرده اند.

شهردار تبریز خاطرنشان کرد: تبریز زادگاه علما، فضا، ادبا، اندیشمندان، هنرمندان، سیاستمداران و بزرگان علم و ادب بسیاری بوده که در شکل گیری تاریخ و تمدن این سرزمین نقشی قابل توجه داشته اند، چنانکه خط به خط و خشت به خشت آثار و یادگاریهای این بزرگان امروز سخنان بسیاری برای مردم و علاقمندان علم و تاریخ و هنر و فرهنگ دارد.

دکتر شهین باهر، تصریح کرد: نسل جوان امروز میراث دار این بزرگان بوده و باید به شایستگی امانت پدران را به آیندگان برسانند.

شهردار کلانشهر تبریز، در ادامه این بازدید با برخی از شهروندان و مردم بافرهنگ و هنر دوست تبریز دیدار کرده و به گفتگو پرداخت.

 

 

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.