حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 21 شوال 1445 Monday, 29 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

نمایندگان از رفتار خاضعانه در مقابل استکبار پرهیز کنند

شناسه : 9182 02 دسامبر 2017 - 3:36 257 بازدید

[ad_1] تبریز ما: نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی از رفتار خاضعانه در مقابل استکبار پرهیز کنند. به گزارش تبریز ما به نقل از ایسنا، حجت الاسلام محمد علی آل هاشم در خطبه های نماز جمعه این هفته تبریز با اشاره به سالروز شهادت آیت الله سید حسن […]

نمایندگان از رفتار خاضعانه در مقابل استکبار پرهیز کنند
پ
پ

[ad_1]


تبریز ما: نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی از رفتار خاضعانه در مقابل استکبار پرهیز کنند.

به گزارش تبریز ما به نقل از ایسنا، حجت الاسلام محمد علی آل هاشم در خطبه های نماز جمعه این هفته تبریز با اشاره به سالروز شهادت آیت الله سید حسن مدرس و روز مجلس اظهار کرد: همانطور که آیت الله مدرس، دیانت و سیاست را هیچگاه از یکدیگر جدا نمی دانست، امروز نیز در کشور ما به این توصیه عمل شده است، به طوری‌که دیانت ما عین سیاست ما و سیاست ما عین دیانت ماست.
 
وی با تاکید بر این‌که باید شعار “مرگ بر آمریکا و اسرائیل” دغدغه اصلی نمایندگان مجلس باشد، عنوان کرد: مجلس سرنوشت اقتصادی ، سیاسی و فرهنگی کشور را رقم می زند و باید رفع گرفتاری مردم و محرومان در اولویت کاری نمایندگان قرار گیرد.
 
وی با بیان این‌که طرح موضوع مذاکره بر سر توان موشکی ایران از سوی مقامات غربی شیطنت آمیز به نظر می رسد، ادامه داد: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر غیر قابل مذاکره بوده موضوع موشکی ایران؛ به نظر می رسد، این موضوع از سوی دشمنان، به ابزاری برای شیطنت و بحران آفرینی علیه جمهوری اسلامی ایران تبدیل شده است.
 
حجت الاسلام آل هاشم اضافه کرد: با موفقیت‌ها و پیروزی‌های روز افزون جمهوری اسلامی ایران، هر موضوعی که منجر به افزایش توان کشور می‌شود، مورد توطئه دشمنان قرار می گیرد.
 
وی خاطرنشان کرد:جمهوری اسلامی ایران هیچ گاه و تحت هیچ شرایطی بر سر مولفه های اصلی قدرت ملی خود، با هیچ طرفی وارد معامله نخواهد شد.
 
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با بیان این‌که هدف اصلی ما وحدت شیعه و سنتی است، گفت: بین شیعه و سنتی یک سری نکات مشترک و یک سری نکات مختلف وجود دارد که باید در راستای تقویت این نکات مشترک گام های موثری برداریم.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.