حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 8 ذو القعدة 1445 Wednesday, 15 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11406 تعداد نوشته های امروز : 0×

پهلوان و شربتی دو غائب قرمزپوشان برابر سپاهان

شناسه : 12637 07 آوریل 2018 - 8:31 257 بازدید

تبریز ما: احسان پهلوان و رضا شربتی دو غائب کلیدی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز برابر سپاهان اصفهان هستند. امروز یکی از حساس ترین رقابت های لیگ برتر میان دو تیم نام آشنای تراکتورسازی و سپاهان برگزار می شود؛ دیداری که امتیازات آن برای هر دو تیم از اهمیت بسیار زیادی برخودار است. سپاهان 27 امتیازی و […]

پهلوان و شربتی دو غائب قرمزپوشان برابر سپاهان
پ
پ


تبریز ما: احسان پهلوان و رضا شربتی دو غائب کلیدی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز برابر سپاهان اصفهان هستند.

امروز یکی از حساس ترین رقابت های لیگ برتر میان دو تیم نام آشنای تراکتورسازی و سپاهان برگزار می شود؛ دیداری که امتیازات آن برای هر دو تیم از اهمیت بسیار زیادی برخودار است.

سپاهان 27 امتیازی و در رتبه یازدهم است و تراکتورسازی با دو امتیاز بیشتر در رتبه سیزدهم قرار گرفته است و از همین رو دو تیم برای کسب هر سه امتیاز بازی به میدان می روند.

در این دیدار اما ساغلام سرمربی قرمزپوشان تبریزی به دلیل مصدومیت ادامه دار رضا شربتی و پهلوان این دو بازیکن را به مانند دیدار لیگ قهرمانان برابر الاهلی در اختیار ندارد.

با این وصف سرمربی ترک تبار تراکتورسازی باید فکری به حال پست دفاع چپ و همچنین وینگر چپ خود کند که با غیبت این دو بازیکن از کیفیت آن کاسته خواهد شد.

در جبهه مقابل طلایی پوشان سپاهان فقط رسول نویدکیا را در ترکیب ندارند و ابراهیم زاده می تواند از تمام موجودیت تیم خود بهره ببرد.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.