حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

اتمام عملیات اجرایی بوستان شهید سربازی در خیابان فیضیه

شناسه : 8996 25 نوامبر 2017 - 8:02 319 بازدید

[ad_1] تبریز ما: شهردار منطقه 4 تبریز از اتمام عملیات اجرایی بوستان شهید سربازی در خیابان فیضیه خبر داد. به گزارش تبریز ما، اکبر امجدی با بیان این مطلب اظهار داشت: احداث بوستان شهید سربازی از پیش‌بینی‌های مهم شهرداری منطقه 4 برای توسعه فضای سبز و ایجاد فرصت تفریح در منطقه 4 بود. وی اضافه […]

اتمام عملیات اجرایی بوستان شهید سربازی در خیابان فیضیه
پ
پ

[ad_1]

تبریز ما: شهردار منطقه 4 تبریز از اتمام عملیات اجرایی بوستان شهید سربازی در خیابان فیضیه خبر داد.

به گزارش تبریز ما، اکبر امجدی با بیان این مطلب اظهار داشت: احداث بوستان شهید سربازی از پیش‌بینی‌های مهم شهرداری منطقه 4 برای توسعه فضای سبز و ایجاد فرصت تفریح در منطقه 4 بود.
وی اضافه کرد: این بوستان 2700 مترمربعی با توجه به موقعیت احداث در منطقه کم‌برخوردار شهر، اقدام مهمی در توزیع فرصت‌های اجتماعی و خدمات شهری به شمار می‌رود.

شهردار منطقه 4 تبریز با اشاره به این‌که عملیات عمرانی بوستان و کاشت فضای سبز  مطابق طرح ارائه شده است، کاشت 1600 اصله نهال، 1340 اصله درختچه، گل‌‌کاری‌های انبوه و متنوع را از جمله اقدامات اجرا شده در این بوستان خواند.
وی خاطرنشان کرد: ایجاد آب‌نما، المان‌های زیباسازی و ست ورزشی از دیگر بخش‌هایی است که در فاز آتی تجهیز بوستان شهید سربازی، اجرا خواهد شد.

امجدی با بیان این‌که در یک ماه گذشته، این دومین بوستانی است که توسط منطقه 4 احداث می‌شود، گفت: فرصت‌های مهمی در برنامه‌های منطقه 4 برای تقویت فضای سبز به ویژه در مناطق کم‌برخورداری که با فقر فضای سبز مواجه‌اند، پیش‌بینی شده که با همراهی شهروندان در برنامه‌های میان‌مدت، به ثمر خواهد رسید.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.