حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

شطرنج بازان ایرانی توانایی کسب رکوردهای جهان را دارند

شناسه : 13738 02 جولای 2018 - 10:55 273 بازدید

تبریز ما: قهرمان سابق شطرنج جهان از روسیه گفت: شطرنج بازان ایرانی با داشتن استعداد بالا می توانند به رکوردهای بالای جهانی دست یابند. به گزارش تبریز ما به نقل از ایرنا، آناتولی اوگنیویچ کارپف روز دوشنبه در حاشیه برگزاری مسابقه شطرنج سیمولتانه ( نمایش همزمان) تبریز 2018 سطح کیفی این مسابقه را خوب ارزیابی […]

شطرنج بازان ایرانی توانایی کسب رکوردهای جهان را دارند
پ
پ


تبریز ما: قهرمان سابق شطرنج جهان از روسیه گفت: شطرنج بازان ایرانی با داشتن استعداد بالا می توانند به رکوردهای بالای جهانی دست یابند.

به گزارش تبریز ما به نقل از ایرنا، آناتولی اوگنیویچ کارپف روز دوشنبه در حاشیه برگزاری مسابقه شطرنج سیمولتانه ( نمایش همزمان) تبریز 2018 سطح کیفی این مسابقه را خوب ارزیابی کرد و افزود: برگزاری این رویداد بزرگ و خوب در سال 2018 که تبریز میزبان گردشگران کشورهای اسلامی است، می تواند در شناسایی این شهر به مردم دنیا موثر باشد.

وی یادآوری کرد: پیش از این در تهران نیز مسابقه شطرنج سیمولتانه برگزار شده بود ولی این مسابقه در مقایسه با آن از سطح خوبی برخوردار است.

قهرمان سابق شطرنج جهان از روسیه اظهار داشت: چنین رویدادهایی در نقاط مختلف دنیا از جمله سانتا کلارای کوبا با 6 هزار و مکزیکوسیتی با 12 هزار شرکت کننده برگزار شده است.

کارپف با بیان اینکه تاکنون چنین رکوردی در سطح ایران ثبت نشده است، ادامه داد: علاقه مندان به این ورزش باید تلاش کنند تا به رکورد کشورهای دیگر در رشته سیمولتانه برسند و این کار شدنی است.

مسابقه شطرنج سیمولتانه با حضور 10 استاد بزرگ شطرنج ایران و جهان و شرکت 2 هزار و 18 شطرنج باز از صبح امروز در محوطه بوستان ائل گلی تبریز آغاز شده و تا عصر ادامه دارد./ ایرنا

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.