حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

کتابت نور، زمینه ساز معرفی هنر امروز خوشنویسی تبریز است

شناسه : 11394 31 ژانویه 2018 - 5:34 213 بازدید

تبریز ما: مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز از نمایش عمومی آثار تولید شده در همایش کتابت نور همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی خبر داد. به گزارش تبریز ما، حسین آذرنیا در جمع هنرمندان خوشنویس شهر تبریز و مسئولان شهر از همراهی صورت گرفته برای برگزاری همایش خوشنویسی کتابت نور قدردانی کرد. مدیرعامل سازمان […]

کتابت نور، زمینه ساز معرفی هنر امروز خوشنویسی تبریز است
پ
پ


تبریز ما: مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز از نمایش عمومی آثار تولید شده در همایش کتابت نور همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی خبر داد.

به گزارش تبریز ما، حسین آذرنیا در جمع هنرمندان خوشنویس شهر تبریز و مسئولان شهر از همراهی صورت گرفته برای برگزاری همایش خوشنویسی کتابت نور قدردانی کرد.
مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز افزود: از ده روز قبل از هنرمندان شهر دعوت به همراهی در این همایش شدند و مایه مباهات تلاشگران فرهنگی شهر است که می بینیم در همین مدت کوتاه شاهد همراهی ارزشمند و گسترده ای بودیم.
وی افزود: کتابت نور عرض ارادت هنرمندان تبریز به ساحت قدسی بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و همچنین ادای احترام به مناسبت فرارسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی محسوب می شود که با شکوه و زیبایی خاصی برگزار شد.
به گفته آذرنیا، نگارش شعارهای مردم در سالهای انقلاب و همچنین فرازهایی از خطبه فدکیه، زمینه ساز تولید آثار برجسته ای توسط هنرمندان خوشنویس شهر بود و از این تلاش قدردانی می نمایم.
وی با اشاره به اینکه آثار تولید شده در همایش کتابت نور همزمان با ایام سوگواری بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و همچنین سالروز ورود رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) به میهن در محل فرودگاه بین المللی تبریز در معرض دید عموم قرار خواهند گرفت، از استمرار برگزاری این برنامه های فرهنگی و هنری خبر داد.
آذرنیا از همراهی هنرمندان شهر با سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز به عنوان خادم فرهنگ و هنر شهر قدردانی کرد و افزود: کتابت نور با قدردانی از سالها تلاش استاد سید رضی صدرالدینی رنگ و بویی دیگر به خود گرفت و برای این هنرمند ارجمند و زنده نام شهرمان آرزوی صحت و استمرار خدمات فرهنگی و هنری هستیم.
وی در خاتمه از همراهی اداره کل ارشاد و فرهنگ اسلامی، بسیج هنرمندان و همچنین انجمن خوشنویسان شهر با این برنامه قدردانی کرد.
گفتنی است همایش کتابت نور همزمان با ایام سوگواری بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و دهه فجر انقلاب اسلامی به همت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز با حضور اساتید برجسته خوشنویسی تبریز در محل مصلی اعظم امام خمینی(ره) برگزار شد.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.