حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

بستر های سرمایه‌گذاری برای احیای بافت حاشیه‌نشین تبریز فراهم است

شناسه : 9044 26 نوامبر 2017 - 8:31 159 بازدید

تبریز ما: شهردار تبریز در دیدار با گروه سرمایه گذار ترکیه‌ای بر آماده بودن بستر های قانونی و حمایت از سرمایه گذاری برای احیای بافت های فرسوده و حاشیه نشین تبریز تاکید کرد. به گزارش تبریز ما، مهندس ایرج شهین باهر در دیدار با گروه سرمایه گذاری ترکیه ای اظهار داشت: اولویت اساسی شهرداری تبریز […]

بستر های سرمایه‌گذاری برای احیای بافت حاشیه‌نشین تبریز فراهم است
پ
پ

تبریز ما: شهردار تبریز در دیدار با گروه سرمایه گذار ترکیه‌ای بر آماده بودن بستر های قانونی و حمایت از سرمایه گذاری برای احیای بافت های فرسوده و حاشیه نشین تبریز تاکید کرد.

به گزارش تبریز ما، مهندس ایرج شهین باهر در دیدار با گروه سرمایه گذاری ترکیه ای اظهار داشت: اولویت اساسی شهرداری تبریز توجه به حل معضل معضل حاشیه نشینی و خانه های ناپایدار شهری است و مایلیم در این زمینه از تجربیات شرکت هایی که کارنامه درخشانی در کشور و خارج از کشور در این زمینه دارند استفاده کنیم.

وی با اشاره به اینکه در تبریز 2400 هکتار بافت ناکارآمد شهری وجود دارد اظهار داشت: بسترهای قانونی حمایت از سرمایه گذار برای احیای بافت های حاشیه نشین شهری در تبریز مهیاست و شهرداری تبریز در این راستا از حضور شهرداران داخلی و خارجی استقبال می کند.

شهین باهر با اشاره به اهمیت احیا بافت حاشیه نشین و احداث خانه های استاندارد و مقاوم برای شهروندان گفت: شهرداری تبری آماده است در زمینه ارائه تمامی مجوزهای قانونی ساخت و ساز همکاری نماید تا حاشیه نشینی و مناطق حاشیه نشینی شهر اصلاح شود. 

وی با اشاره به اینکه در زمینه اصلاح بافت های حاشیه نشین در کشورهای مختلف تجربه موفقی وجود دارد از گروه سرمایه گذار درخواست کرد تا با حضور میدانی در مناطق حاشیه نشین تبریز از این مناطق بازدید نمایند.

شهردار تبریز در پایان سخنانش با اشاره به اینکه در صورت تغیییر بافت حاشیه نشین به مناطق نوساز ارزش افزوده این مناطق بالا خواهد رفت افزود: این مناطق هرچند مناطق حاشیه نشین هستند اما در صوت تغییر بافت به بهترین مناطق شهری تبریز تبدیل خواهند شد.

این گروه سرمایه گذاری یکی از گروه های سرمایه گذاری در احداث مسکن انبوه می باشد که علاوه بر اجرای طرح های بزرگ مسکن انبوه در چند کشور دو پروژه بزرگ 20 هزار واحد و 35 هزار واحدی را در کشور احداث کرده است.

گفتنی است نمایندگان و کارشناسان این گروه سرمایه گذاری بعد از دیدار با شهردار تبریز و دو عضو شورای شهر، به همراه معاون شهردار از بخشی از مناطق حاشیه نشین تبریز بازدید کردند.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.