حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

پاکسازی و اصلاح نورپردازی پارکهای سطح منطقه ۱

شناسه : 11921 22 فوریه 2018 - 7:43 227 بازدید

تبریز ما: مدیر امور فضای سبز منطقه یک از آغاز طرح جدید پاکسازی و اصلاح نورپردازی پارکهای سطح این حوزه خبر داد. به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه ۱ تبریز، دلدار با اعلام این خبر افزود: با شروع اسفند و تغییرات آب و هوایی و در آستانه عید نوروز طرح‌های ویژۀ ایام […]

پاکسازی و اصلاح نورپردازی پارکهای سطح منطقه ۱
پ
پ

تبریز ما: مدیر امور فضای سبز منطقه یک از آغاز طرح جدید پاکسازی و اصلاح نورپردازی پارکهای سطح این حوزه خبر داد.

به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه ۱ تبریز، دلدار با اعلام این خبر افزود: با شروع اسفند و تغییرات آب و هوایی و در آستانه عید نوروز طرح‌های ویژۀ ایام عید، توسط فضای سبز تدوین و طبق برنامه ریزی، اجرا می‌شود.

​ مدیر فضای سبز منطقه یک خاطرنشان کرد: از جمله اقدامات اولیۀ این واحد تنظیف آبنماها و ساماندهی وضعیت موجود، سرزنی گلهای داودی، اصلاح و بازسازی نور پردازی پارکها و آبنماها، تعویض حبابهای شکسته، تعمیر و تجهیز سرویس های بهداشتی است که البته طبق برنامه های پیش بینی شده تا پایان سال جاری به سرعت اقدامات ویژه ای در جهت زیباسازی احیا، اصلاح و گلکاریهای ویژه در سطح منطقه انجام خواهد پذیرفت.

 

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.