حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 24 شوال 1445 Thursday, 2 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

ساماندهی و نظارت مداوم بر جایگاه های عرضه میوه نوروزی در تبریز

شناسه : 12307 15 مارس 2018 - 7:24 513 بازدید

تبریز ما: مدیرعامل سازمان میادین شهرداری تبریز از ساماندهی و نظارت مداوم بر جایگاه های عرضه میوه نوروزی در شهر تبریز خبر داد. به گزارش تبریز ما به نقل از سازمان میادین شهرداری تبریز، جواد صدیقی گفت: همانند سالیان گذشته این سازمان ، همه ساله در آستانه فرا رسیدن ایام نوروز و احتیاج شهروندان به […]

ساماندهی و نظارت مداوم بر جایگاه های عرضه میوه نوروزی در تبریز
پ
پ

تبریز ما: مدیرعامل سازمان میادین شهرداری تبریز از ساماندهی و نظارت مداوم بر جایگاه های عرضه میوه نوروزی در شهر تبریز خبر داد.

به گزارش تبریز ما به نقل از سازمان میادین شهرداری تبریز، جواد صدیقی گفت: همانند سالیان گذشته این سازمان ، همه ساله در آستانه فرا رسیدن ایام نوروز و احتیاج شهروندان به میوه شب عید، اقدام به ایجاد جایگاهای عرضه میوه عید نوروز در نقاط مختلف شهر می نماید .

صدیقی مدیر عامل سازمان میادین با اشاره به اهمیت و نیاز شهروندان به خرید میوه در روزهای پایانی سال گفت: تهیه و توزیع میوه شب عید اهمیت ویژه ای داشته و باید توجهات کافی و برنامه ریزی های اصولی انجام گیرد تا مردم نگران تهیه میوه شب عید  نباشند.

وی گفت:  طبق دستور شهردار محترم این سازمان با بهره گیری از همه عوامل مرتبط و همکاری سازمانها و ارگانهای ذیربط با توجه به تجربه سنوات گذشته و بویژه استقبال شهروندان از جایگاها و چادرهای عرضه میوه نوروزی اقدامات و هماهنگی های لازم در خصوص برپایی چادرها و جایگاههای عرضه میوه شب عید را آغاز کرده است.

جواد صدیقی اظهار داشت: بر اساس بررسی میدانی صورت گرفته در عید سال گذشته، شهروندان محترم تبریزی برای خرید میوه شب عید اغلب  این مراکز را انتخاب نموده اند و حتی پس از گذشت ده روز از عید 96 همچنان غرفه داران زحمتکش این مراکز مشغول ارائه خدمات و توزیع میوه بودند.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.