حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 10 ذو القعدة 1445 Friday, 17 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11406 تعداد نوشته های امروز : 0×

۱۳ هزار مترمربع کف‌سازی و ۳۷۰۰ مترجدول‌گذاری در حوزه منطقه ۴

شناسه : 8123 04 نوامبر 2017 - 10:24 188 بازدید

تبریز ما: معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه چهار از توزیع متوازن خدمات با رعایت دقت و کیفیت در اجرای پروژه ها خبر داد و گفت: از ابتدای سال، ۱۳ هزار مترمربع کف‌سازی و ۳۷۰۰ مترجدول‌گذاری در حوزه منطقه ۴ اجرا شده است. به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه 4 تبریز، موسوی با […]

۱۳ هزار مترمربع کف‌سازی و ۳۷۰۰ مترجدول‌گذاری در حوزه منطقه ۴
پ
پ

تبریز ما: معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه چهار از توزیع متوازن خدمات با رعایت دقت و کیفیت در اجرای پروژه ها خبر داد و گفت: از ابتدای سال، ۱۳ هزار مترمربع کف‌سازی و ۳۷۰۰ مترجدول‌گذاری در حوزه منطقه ۴ اجرا شده است.

به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه 4 تبریز، موسوی با تاکید بر اینکه خدمات به صورت متوازن در سطح منطقه توزیع می شود، ادامه داد: این اقدامات در راستای توسعه، عمران و آبادانی شهر صورت می‌ گیرد و نقش بسزایی در زیباسازی فضاهای شهری دارد.
معاون فنی و عمرانی منطقه کف سازی و جدول گذاری معابر و خیابان ها را به لحاظ تاثیرگذاری بر فضای ارتباطی شهر مهم ارزیابی و خاطرنشان کرد: این اقدامات عمرانی مورد توجه و تاکید مجموعه مدیریت شهری است و در دستور کار شهرداری منطقه ۴ قرار دارد.
موسوی گفت: از ابتدای سال عملیات کف سازی و جدولگذاری در خیابان ورزش، والمان، بارون آواک، ضلع جنوبی چایکنار، کوی فیروز نو، آخونی، توکلی، بهار، شهیدان ذاکر و… اجرا شده است.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.