حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

لزوم حفظ و صیانت از اصالت درختان باغ توت در احداث پارک جدید

شناسه : 12798 12 آوریل 2018 - 7:24 241 بازدید

تبریز ما: مدیرعامل سازمان پارکها و زیباسازی شهرداری تبریز به لزوم نگهداری و حفاظت از درختان باغ توت گلگشت در جریان تبدیل این باغ به بوستان محله‌ای تاکید کرد. به گزارش تبریز ما به نقل از سازمان پارکها و زیباسازی شهرداری تبریز، علی مدبر در بازدید از فضای سبز منطقه 2 تبریز که با حضور […]

لزوم حفظ و صیانت از اصالت درختان باغ توت در احداث پارک جدید
پ
پ

تبریز ما: مدیرعامل سازمان پارکها و زیباسازی شهرداری تبریز به لزوم نگهداری و حفاظت از درختان باغ توت گلگشت در جریان تبدیل این باغ به بوستان محله‌ای تاکید کرد.

به گزارش تبریز ما به نقل از سازمان پارکها و زیباسازی شهرداری تبریز، علی مدبر در بازدید از فضای سبز منطقه 2 تبریز که با حضور محمدحسین اسحقی معاون فنی عمرانی شهرداری تبریز همراه بود، اظهار داشت: رسیدگی مستمر و نگهداری اصولی و تخصصی از فضای سبز از اولویت های اساسی این سازمان به شمار می‌رود.

مدبر با اشاره به آماده سازی باغ توت گلگشت جهت استفاده عموم شهروندان، گفت: باغ توت گلگشت از قدیمی ترین باغات شهر تبریز است که درختان کهنسال آن نمادی از قدمت این بافت ارزشمند است.

وی افزود: به همین دلیل پاسداری و حفاظت از این درختان کهنسال و رسیدگی مستمر به آنها بسیار ضروری است.

مدیرعامل سازمان پارکها و زیباسازی شهرداری تبریز خاطرنشان کرد: در صورت مشاهده هر گونه حذف یا شکسته شدن درخت در باغ توت گلگشت، سازمان پارکها به طور جدی این موضوع را پیگیری خواهد کرد.
 

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.