حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 9 ذو القعدة 1445 Thursday, 16 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11406 تعداد نوشته های امروز : 0×

کاشت پاییزه در بوستان شهدای آتش‌نشان توسط شهرداری منطقه ۲ تبریز

شناسه : 6526 20 سپتامبر 2017 - 13:44 331 بازدید

[ad_1] تبریز ما: منطقه ۲ تبریز گفت: با اتمام عملیات خاکریزی در حجم۱۰۰مترمکعبی بوستان شهدای آتش نشان، کاشت فضای سبز این پارک با استفاده از انواع نهال درخت و درختچه و بوته گل های پائیزه آغاز شد. به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه ۲ تبریز، رسول موسایی افزود: انواع درخت از قبیل […]

کاشت پاییزه در بوستان شهدای آتش‌نشان توسط شهرداری منطقه ۲ تبریز
پ
پ

[ad_1]


تبریز ما: منطقه ۲ تبریز گفت: با اتمام عملیات خاکریزی در حجم۱۰۰مترمکعبی بوستان شهدای آتش نشان، کاشت فضای سبز این پارک با استفاده از انواع نهال درخت و درختچه و بوته گل های پائیزه آغاز شد.

به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه ۲ تبریز، رسول موسایی افزود: انواع درخت از قبیل بیدمجنون، اقاقیای چتری و نارون و درختچه هایی همچون آقطی، رز و بوداغ، زینت بخش فضای سبز پارک شهدای آتش نشان می شود.

وی از کاشت بوته گل های پائیزه در فضای این پارک نیز خبر داد و تصریح کرد: در این عملیات همچنین کاشت گل های دائمی همچون رز و گل های نشائی از قبیل کلم زینتی و بوته گل های زیبای داودی در انواع رنگ های مختلف، تداعی بخش فصل زیبای طلائی رنگ پائیز می شود.   

شهردار منطقه ۲ تبریز ادامه داد: برای حفظ و نگهداری از فضای پارک شهدای آتش نشان، عملیات لوله گذاری شبکه آب خام در این بوستان به اتمام رسیده و جهت زیبایی بیشتر آن کاشت چمن نیز به انجام می رسد.

موسایی خاطرنشان کرد: عملیات احداث بوستان شهدای آتش نشان در راستای تکریم روح مطهر شهدای آتش نشان و به منظور پاسداشت شجاعت و دلاوری مردان آتش بصورت حاشیه ای و طولی در فضائی نزدیک به ۱۰هزار مترمربع با انجام کف سازی، جدول گذاری و احداث محل بازی کودکان و زمین ورزشی والیبال به اتمام رسیده و این منطقه در حال نصب وسایل بازی در محوطه مخصوص کودکان است.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.