حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

رقابت شهروندان تبریزی در مسابقه هندوانه آرایی شب یلدا

شناسه : 9661 16 دسامبر 2017 - 8:55 210 بازدید

[ad_1] تبریز ما: شهروندان تبریزی در مسابقه تزئین هندوانه شب یلدا هنرنمایی می کنند. به گزارش تبریز ما، شهرداری تبریز برای شادمانی شهروندان تبریزی در شب یلدا، ارمغان ویژه ای دارد که چهارشنبه بیست و نهم آذرماه در فرهنگسرای الغدیر در قالب جشن های ویژه برگزار می شود. ویژه برنامه شب یلدا با اجرای برنامه […]

رقابت شهروندان تبریزی در مسابقه هندوانه آرایی شب یلدا
پ
پ

[ad_1]


تبریز ما: شهروندان تبریزی در مسابقه تزئین هندوانه شب یلدا هنرنمایی می کنند.

به گزارش تبریز ما، شهرداری تبریز برای شادمانی شهروندان تبریزی در شب یلدا، ارمغان ویژه ای دارد که چهارشنبه بیست و نهم آذرماه در فرهنگسرای الغدیر در قالب جشن های ویژه برگزار می شود.

ویژه برنامه شب یلدا با اجرای برنامه های طنز، نمایش، موسیقی و مسابقه برای شهروندان همراه است که در این مسابقه از شهروندان تبریزی دعوت می شود تا با تزئین هندوانه، در شب یلدا هنر خود را به چالش کشانده و به رقابتی شاد و مهیج بنشینند.

ویژه برنامه شب یلدا در فرهنگسرای الغدیر در آستانه آغاز روزهای زمستان با افتتاحیه جشنواره زمستانی همراه است.

گفتنی است؛ با توجه به موفقیت جشنواره زمستانی تبریز در دور گذشته خود، سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز نسبت به برگزاری دومین جشنواره زمستانی تا پایان زمستان سال جاری در محلات مختلف شهر تبریز اقدام کرده است.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.