حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 24 شوال 1445 Thursday, 2 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

بازدید استاندار آذربایجان‌شرقی و شهردار تبریز از «پروژه عتیق»

شناسه : 9386 06 دسامبر 2017 - 12:40 548 بازدید

[ad_1] تبریز ما: استاندار آذربایجان‌شرقی به همراه شهردار تبریز، از بخش‌های مختلف طرح نوسازی بافت‌فرسوده محدوده چهارراه‌ شهید بهشتی(ره) و پروژه عتیق قرار گرفت. به گزارش تبریز ما، دکتر مجید خدابخش به همراه مهندس شهین‌باهر، از بخش‌های مختلف «پروژه عتیق» در محدوده چهارراه شهید بهشتی بازدید کرده و با حضور در کارگاه این پروژه، در جریان […]

بازدید استاندار آذربایجان‌شرقی و شهردار تبریز از «پروژه عتیق»
پ
پ

[ad_1]

تبریز ما: استاندار آذربایجان‌شرقی به همراه شهردار تبریز، از بخش‌های مختلف طرح نوسازی بافت‌فرسوده محدوده چهارراه‌ شهید بهشتی(ره) و پروژه عتیق قرار گرفت.

به گزارش تبریز ما، دکتر مجید خدابخش به همراه مهندس شهین‌باهر، از بخش‌های مختلف «پروژه عتیق» در محدوده چهارراه شهید بهشتی بازدید کرده و با حضور در کارگاه این پروژه، در جریان فازهای عملیاتی و مشکلات تسریع پروژه قرار گرفت.

پروژه نوسازی عتیق، از مهم‌ترین طرح‌های نوسازی بافت ناکارآمد شهری در کشور است که توسط شهرداری تبریز اجرا شده و در دو سال گذشته، «جایزه جهانی خشت طلایی» را از آن خود کرده‌است.

پیش از این بازدید، استاندار آذربایجان، در مسجد کریم‌خان حضور یافت و با مراحل مرمت این مسجد تاریخی و طرح محوطه‌سازی این مسجد قرار گرفت.

مرتضی آبدار، مدیرکل میراث فرهنگی استان نیز در این بازدید حضور داشت.

 

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.