حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 28 شوال 1445 Monday, 6 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

راهیابی فیلم «اِو» به جشنواره فیلم توکیو

شناسه : 6813 27 سپتامبر 2017 - 10:29 231 بازدید

[ad_1] تبریز ما: فیلم «اِو» در بخش اصلی، سی‌امین جشنواره بین‌المللی فیلم توکیو به روی پرده می‌روند. به گزارش تبریز ما به نقل از سایت رسمی جشنواره فیلم توکیو، فیلم «اِو» یا «خانه» به کارگردانی اصغر یوسفی‌نژاد در بخش رقابتی این رویداد معتبر سینمایی با 14 فیلم‌ از کشورهای فرانسه، ایتالیا، آلمان، ژاپن، ترکیه، بلغارستان، […]

راهیابی فیلم «اِو» به جشنواره فیلم توکیو
پ
پ

[ad_1]

تبریز ما: فیلم «اِو» در بخش اصلی، سی‌امین جشنواره بین‌المللی فیلم توکیو به روی پرده می‌روند.

به گزارش تبریز ما به نقل از سایت رسمی جشنواره فیلم توکیو، فیلم «اِو» یا «خانه» به کارگردانی اصغر یوسفی‌نژاد در بخش رقابتی این رویداد معتبر سینمایی با 14 فیلم‌ از کشورهای فرانسه، ایتالیا، آلمان، ژاپن، ترکیه، بلغارستان، مالزی، گرجستان و قراقستان رقابت خواهد کرد.

اِو (خانه) به عنوان یکی از آثار برتر سی‌وپنجمین جشنواره فیلم فجر و در یازدهمین جشن انجمن منتقدان و نویسندگان به عنوان خلاقیت و استعداد درخشان برگزیده شده است.

 

این فیلم به زبان ترکی و با زیرنویس فارسی اکران می‌شود و همه صحنه‌های آن در شهر تبریز و استان آذربایجان شرقی فیلمبرداری شده است و روایتگر زندگی دختری به نام سایه است که به‌خاطر ازدواج، از شش سال پیش ارتباطش را با خانواده‌ خود قطع کرده است و زمانی به خانه برمی‌گردد که طبق وصیت پدرش مأموران جسد او را به اتاق تشریح منتقل می‌کنند. اما «سایه» نمی‌تواند با این وصیت نامتعارف کنار بیاید.

از بازیگران این فیلم می‌توان به محدثه حیرت، رامین ریاضی، غلامرضا باقری، صدیقه دریانی، نرجس دل‌آرام، پریناز پاشازاده، سیروس مصطفی، اکبر شریعت، میثم ولی‌خانی، فریبا سهرابی، وحیده نویدی، رضا محمودی، حامد غفارپور و حسام کاظمی اشاره کرد.

اکران این فیلم به تهیه‌کنندگی و کارگردانی اصغر یوسفی‌نژاد از ۲۳ام مهرماه در سینماهای گروه هنر و تجربه در سراسر کشو آغاز خواهد شد.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.