حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 13 ذو القعدة 1445 Monday, 20 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11407 تعداد نوشته های امروز : 0×

هافبک مازاد تراکتور همچنان بلاتکلیف است!

شناسه : 10072 26 دسامبر 2017 - 12:34 192 بازدید

تبریز ما: هافبک تراکتورسازی که تنها بازیکن مازاد این تیم محسوب می شود، هنوز تیم جدیدش را انتخاب نکرده است. بعد از اتفاقاتی که در ماجرای بازیکنان مازاد تراکتورسازی رخ داد، در نهایت سینا عشوری تنها بازیکنی لقب گرفت که از این تیم جدا می شود. در این باره مدیربرنامه های عشوری جلسه ای را […]

هافبک مازاد تراکتور همچنان بلاتکلیف است!
پ
پ


تبریز ما: هافبک تراکتورسازی که تنها بازیکن مازاد این تیم محسوب می شود، هنوز تیم جدیدش را انتخاب نکرده است.

بعد از اتفاقاتی که در ماجرای بازیکنان مازاد تراکتورسازی رخ داد، در نهایت سینا عشوری تنها بازیکنی لقب گرفت که از این تیم جدا می شود.

در این باره مدیربرنامه های عشوری جلسه ای را با مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی برگزار کرد و قرار شد او تیم جدیدش را معرفی کند تا اقدامات لازم برای صدور رضایتنامه انجام شود. بر این اساس عشوری نیم فصل به طور قرضی از تراکتورسازی جدا می شود و سپس برمی گردد.

با این وجود اما هنوز خبری درباره تیم آینده عشوری در دست نیست. او این روزها در تمرینات تراکتورسازی غایب است و هنوز تیمی نیز به باشگاهش معرفی نکرده است تا در بلاتکلیفی به سر ببرد.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.