حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 15 شوال 1445 Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

کاشت بوته های گل از سوی شهرداری منطقه ۲ تبریز

شناسه : 12674 08 آوریل 2018 - 7:43 435 بازدید

تبریز ما: به منظور آماده سازی سطح حوزه شهرداری منطقه دو تبریز برای استقبال شایسته از گردشگران ۲۰۱۸ میلادی، کاشت بوته گل های اختر در سطح حوزه این منطقه به انجام رسید. به گزارش تبریز ما به نقل از  شهرداری منطقه۲ تبریز، به منظور آماده سازی سطح حوزه این منطقه برای استقبال شایسته از گردشگران […]

کاشت بوته های گل از سوی شهرداری منطقه ۲ تبریز
پ
پ


تبریز ما: به منظور آماده سازی سطح حوزه شهرداری منطقه دو تبریز برای استقبال شایسته از گردشگران ۲۰۱۸ میلادی، کاشت بوته گل های اختر در سطح حوزه این منطقه به انجام رسید.

به گزارش تبریز ما به نقل از  شهرداری منطقه۲ تبریز، به منظور آماده سازی سطح حوزه این منطقه برای استقبال شایسته از گردشگران و توریست های شهر تبریز و با هدف زیباسازی مسیرهای اصلی، کاشت بوته گل های اختر (از گل های تابستانه) که از تولیدات گلخانه ای این شهرداری است، با استفاده از ۷ هزار و ۵۰۰ بوته به اجرا درآمد.

این اقدامات از سوی حوزه فضای سبز شهرداری منطقه۲ در مسیرهای دروازه تهران و جاده باسمنج، جاده ائل گلی و راهنمائی، میدان افلاک نما و مقابل دانشگاه از اهم معابر ورودی شهر تبریز و از مهم ترین مسیرهای مورد تردد گردشگران و مسافرین این شهر به انجام رسید.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.