حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 26 شوال 1445 Saturday, 4 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

معاون خدمات شهری شهردار تبریز معرفی شد

شناسه : 8725 18 نوامبر 2017 - 6:37 200 بازدید

تبریز ما: با حضور شهردار تبریز و جمعی از مدیران و کارشناسان حوزه خدمات شهری، معاون خدمات شهری شهردار تبریز معرفی و از تلاش‌های معاون سابق این حوزه، قدردانی شد. به گزارش تبریز ما، شهردار تبریز در این مراسم، بیان این‌که جایگاه خدماتی شهر تبریز در کشور شاخص است، بر لزوم ارتقای شاخص‌های خدماتی در حوزه‌های […]

معاون خدمات شهری شهردار تبریز معرفی شد
پ
پ

تبریز ما: با حضور شهردار تبریز و جمعی از مدیران و کارشناسان حوزه خدمات شهری، معاون خدمات شهری شهردار تبریز معرفی و از تلاش‌های معاون سابق این حوزه، قدردانی شد.

به گزارش تبریز ما، شهردار تبریز در این مراسم، بیان این‌که جایگاه خدماتی شهر تبریز در کشور شاخص است، بر لزوم ارتقای شاخص‌های خدماتی در حوزه‌های مختلف تنظیف، فضای‌سبز، سد معبر و پسماند تاکید کرد و گفت: کارکرد خدمات باید فراتر از عادت‌های رایج این حوزه باشد.

شهین‌باهر با قدردانی از تلاش‌ها و خدمات معاون سابق گفت: تغییر مدیر، لزوماً به معنی ضعف مدیر سابق نیست؛ به کارگیری افراد در جایگاهی متناسب با روحیه خدمتی و همچنین تزریق تفکر مدیریتی، از اهداف اصلی تغییرات مدیریتی است.

وی از معاون جدید خواست ضمن ارائه زمان‌بندی و ایده‌های جدید، برنامه‌های مثبت گذشته را نیز مد نظر داشته باشد.

علی مدبر، معاون سابق خدمات شهری شهردار تبریز نیز در این جلسه، با ارائه گزارشی از مسئولیت ۱۶ ماهه خود، گفت: در این مدت سعی کردیم یک سری اقدامات زیرساختی و علمی را با حضور افراد متخصص و توانمند در ستاد خدمات شهری، پایه‌ریزی کنیم.

مدبر جمع‌آوری سالانه ۲۵۰۰ الی ۳ هزار تن نخاله و صرف سالانه ۱۵۰ میلیارد تومان برای جمع‌آوری زباله از جمله شاخص‌ها و هزینه‌گذاری‌های خدماتی در شهر تبریز خواند.

وی با بیان این‌که سالانه ۷۰ میلیارد تومان برای نگهداری پارک‌ها و حدود ۱۰ میلیارد تومان صرف نگهداری سرویس های بهداشتی می‌شود، از اجرای طرح خودکفایی پارک های عمومی  با مشارکت کمیته امداد امام خمینی(ره) خبر داد.

معاون سابق خدمات شهری شهردار تبریز، کاهش هزینه‌ها و ایجاد زمینه‌های درآمدزایی را مسیر پیش‌روی خدمات شهری خواند و اظهار امیدواری کرد، تکمیل این طرح‌ها در دوره معاونت جدید، موجب شکوفایی برنامه‌های خدماتی شهر شود.

شهردار تبریز در پایان این مراسم، مسعود برزگر جلالی را به عنوان معاون خدمات شهری معرفی و از تلاش‌های علی مدبر، معاون سابق  قدردانی کرد.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.