حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

اصلاح هندسی در زیرگذر تقاطع آخر اسلامشهر با اتوبان شهید کسائی

شناسه : 13122 29 آوریل 2018 - 5:48 342 بازدید

تبریز ما: رفوژ وسط زیرگذر تقاطع انتهای اسلامشهر با اتوبان شهید کسائی اصلاح و مسیر آبرو برای هدایت آبهای سطحی احداث شد. به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه 3 ، معاونت فنی و عمرانی شهرداری منطقه عرض رفوژ وسط زیرگذر تقاطع انتهای اسلامشهر با اتوبان شهید کسائی را برای تسهیل و روان […]

اصلاح هندسی در زیرگذر تقاطع آخر اسلامشهر با اتوبان شهید کسائی
پ
پ


تبریز ما: رفوژ وسط زیرگذر تقاطع انتهای اسلامشهر با اتوبان شهید کسائی اصلاح و مسیر آبرو برای هدایت آبهای سطحی احداث شد.

به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه 3 ، معاونت فنی و عمرانی شهرداری منطقه عرض رفوژ وسط زیرگذر تقاطع انتهای اسلامشهر با اتوبان شهید کسائی را برای تسهیل و روان سازی مسیر سواره رو اصلاح کرد.

نیروهای معاونت فنی و عمرانی منطقه در این عملیات با مناسب سازی عرض رفوژ وسط با طراحی و احداث مسیر آبرو، آبهای سطحی عبوری از داخل زیرگذر را مهار کردند.

این عملیات عمرانی اصلاح هندسی و تعریض مسیر سواره رو با جدول گذاری های لازمه پایان یافته و موانع ترافیکی برای تردد وسایل نقلیه مرتفع شد.

اصلاح هندسی رفوژ وسط زیرگذر تقاطع اتوبان شهید کسائی با آخر اسلامشهر انتهای خیابان طالقانی، برای جلوگیری از تصادفات احتمالی ،  روان سازی ترافیک و ایمن سازی مسیر از سوی معاونت فنی و عمرانی شهرداری منطقه 3 تبریز با همکاری معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه اجرا شد.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.