حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 26 شوال 1445 Saturday, 4 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

استفاده بهینه از منابع و مدیریت هزینه‌ها جهت ارائه خدمات مطلوب به شهروندان

شناسه : 11460 01 فوریه 2018 - 8:02 387 بازدید

تبریز ما: جلسه کمیته درآمد شهرداری منطقه ۴ با حضور جمعی از معاوینن و مدیران کل شهرداری تبریز، شهردار منطقه چهار و مسئولین منطقه برگزار شد. به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه چهار تبریز، در ابتدای این جلسه اکبر امجدی با بیان اینکه مدیریت هزینه ها و ایجاد درآمد پایدار از اصلی […]

استفاده بهینه از منابع و مدیریت هزینه‌ها جهت ارائه خدمات مطلوب به شهروندان
پ
پ


تبریز ما: جلسه کمیته درآمد شهرداری منطقه ۴ با حضور جمعی از معاوینن و مدیران کل شهرداری تبریز، شهردار منطقه چهار و مسئولین منطقه برگزار شد.

به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه چهار تبریز، در ابتدای این جلسه اکبر امجدی با بیان اینکه مدیریت هزینه ها و ایجاد درآمد پایدار از اصلی ترین برنامه های پیش روی منطقه می باشد، گفت: بر اساس این رویکرد، اهمیت و ضرورت پرداخت به کاهش و صرفه جویی در هزینه ها و همچنین حرکت به سمت ایجاد درآمدهای پایدار لازم و ضروری است.

وی ادامه داد: کاهش هزینه ها در تمام ابعاد دارای اهمیت ویژه ای است و با توجه به اینکه شهرداری یک نهاد مردمی است که ارتباط تنگاتنگی با مردم دارد، رعایت و اهتمام به بحث کاهش هزینه ها جهت ارائه خدمات بهینه به شهروندان، از اهمیت دو چندانی برخوردار است.

شهردار منطقه ۴ تصریح کرد: در واقع نیاز و انتظارات شهروندان باعث توجه بیشتر مدیریت شهری در شهرداری منطقه ۴ به مدیریت هزینه شده است.

امجدی فرهنگ سازی و آموزش را به موازات استفاده از فن آوری های روز دنیا بسیار مهم و اساسی دانست و گفت: علاوه بر سیاست گذاری در زمینه تعدیل هزینه ها، بهره گیری از نظام مشارکت عمومی و شهروندی در دستور کار قرار دارد.

سلامی، مدیرکل حراست شهرداری تبریز نیز در با اشاره به لزوم جلب رضایت و مشارکت شهروندان، افزود: برای جلب مشارکت مردم، باید اعتماد پایدار شهروندان به مدیران شهری و فعالیت‌های مربوط به شهر ایجاد شود.

همچنین حسین زاده مدیرکل تشخیص و وصول درآمد تاکید کرد: جهت رفع موانع موجود در مسیر توسعه شهری باید در پی افزایش منابع باشیم و ضمناً فعالیت های بدون ارزش افزوده و زائد را حذف کرده تا از این طریق نیز منابع به سمت وظایف و نیازهای مفیدتر سوق داده شود.

 گفتنی است در این جلسه معاون مالی و اقتصادی شهردار تبریز، مدیران کل حراست، بازرسی، مالی، تشخیص و وصول درآمد، شهردار منطقه ۴ و جمعی از معاونین و مدیران منطقه حضور داشتند.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.