حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 26 شوال 1445 Saturday, 4 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

پاکبانی بایستی در زمره مشاغل سخت و زیان آور قرار گیرد 

شناسه : 7819 25 اکتبر 2017 - 4:47 160 بازدید

تبریز ما: سخنگوی شورای اسلامی شهر تبریز گفت: شغل شریف پاکبانی با توجه به دشواری های خاص خود بایستی در زمره زمشاغل سخت و زیان آور قرار گیرد. به گزارش تبریز ما به نقل از سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز ، کریم صادق زاده سخنگوی شورای اسلامی در جریان بازدید از پروژه های زیست محیطی […]

پاکبانی بایستی در زمره مشاغل سخت و زیان آور قرار گیرد 
پ
پ


تبریز ما: سخنگوی شورای اسلامی شهر تبریز گفت: شغل شریف پاکبانی با توجه به دشواری های خاص خود بایستی در زمره زمشاغل سخت و زیان آور قرار گیرد.

به گزارش تبریز ما به نقل از سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز ، کریم صادق زاده سخنگوی شورای اسلامی در جریان بازدید از پروژه های زیست محیطی سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز با اعلام مطلب فوق افزود : نزدیک به دو هزار پاکبان در مجموعه خدوم شهرداری تبریز و در زمینه جمع آوری پسماندهای شهری ، تنظیف و پاکیزه سازی محیط شهری تبریز فعال می باشند و ضرورت دارد بیش از پیش به مسایل صنفی این قشر زحمتکش توجه شود که یکی از این مسایل طرح سخت و زیان اور بودن شغل پاکبانی در کمیته مشاغل سخت و زیان اور مستقر در اداره کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی و تصویب آن در کمیته فوق می باشد. 

وی با شاره به اقدامات صورت گرفته از سوی سازمان مدیریت پسماند های شهرداری تبریز و رسیدگی به مسایل رفاهی پاکبانان ضمن قدردانی از تلاش های سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز در اجرای برنامه های ورزشی و رفاهی مختص پاکبانان اظهار داشت : اولویت کمسیون خدمات شهری شورای اسلامی تبریز توجه به پاکیزگی و زیبایی شهر و رسیدگی به مشکلات کارگری و صنفی پاکبانان است.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.