حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 ذو القعدة 1445 Sunday, 19 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11407 تعداد نوشته های امروز : 0×

تولید۲۵۰ هزار نشاء گل در گلخانه های شهرداری منطقه پنج

شناسه : 11035 21 ژانویه 2018 - 7:36 727 بازدید

تبریز ما: شهردار منطقه ۵ تبریز گفت: باهدف کاستن از هزینه های جاری و جلوگیری از خریدهای غیر ضروری ۲۵۰ هزار نشاء گل درگلخانه های شهرداری منطقه پنج تولید می شود. به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه ۵ تبربیز، یعقوب هوشیار با اعلام این مطلب گفت: تولید۲۵۰هزارنشاء گل در۱۲گونه آغاز شده و […]

تولید۲۵۰ هزار نشاء گل در گلخانه های شهرداری منطقه پنج
پ
پ

تبریز ما: شهردار منطقه ۵ تبریز گفت: باهدف کاستن از هزینه های جاری و جلوگیری از خریدهای غیر ضروری ۲۵۰ هزار نشاء گل درگلخانه های شهرداری منطقه پنج تولید می شود.

به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه ۵ تبربیز، یعقوب هوشیار با اعلام این مطلب گفت: تولید۲۵۰هزارنشاء گل در۱۲گونه آغاز شده و با فرارسیدن نوروز و بهار طبیعت در پارکها و فضاهای سبز حوزه کاشته می شود.

 شهردار منطقه پنج در ادامه بابیان اینکه گلکاری در مکانهای معین نقش اساسی در افزایش روحیه نشاط و شادابی شهروندان دارد افزود: این منطقه نگهداری ۲۵ پارک و بوستان محله ای را دراختیار دارد و از نظر برخورداری از سرانه فضای سبز جزو مناطق برتر تبریز می باشد.

 وی مساحت فضای سبز منطقه را ۵۵۵ هکتار اعلام کرد و گفت : در۱۲گونه گل شامل گازانیا ،استئوسپریوم ،برگ سفید ، رعنا زیبا ، میمونی  ،میخک  ،سدم ،  ناز فرانسه ، نازنازی  ، تاج خروس  و  کریپسوس  در گلخانه های منطقه شاهد تولید هستیم که با فرا رسیدن بهار طبیعت کاشت آنها شروع می شود. 

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.