حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

برپایی نمایشگاه تخصصی شیرینی، کیک، ویژه عید نوروز توسط شهرداری منطقه 1

شناسه : 12088 03 مارس 2018 - 5:50 302 بازدید

تبریز ما: با همکاری امور بانوان شهرداری تبریز ، نمایشگاه تخصصی شیرینی، کیک و غذا، ویژۀ عید در پارک بانوان شهرداری منطقه یک افتتاح شد.  معاون فرهنگی ، اجتماعی شهرداری تبریز در این مراسم گفت: باید فرصتهای بیشتری در جهت حمایت از بانوان هنرمند و کار آفرین ایجاد نمود تا بتوانند در تمامی حوزه های […]

برپایی نمایشگاه تخصصی شیرینی، کیک، ویژه عید نوروز توسط شهرداری منطقه 1
پ
پ

تبریز ما: با همکاری امور بانوان شهرداری تبریز ، نمایشگاه تخصصی شیرینی، کیک و غذا، ویژۀ عید در پارک بانوان شهرداری منطقه یک افتتاح شد.

 معاون فرهنگی ، اجتماعی شهرداری تبریز در این مراسم گفت: باید فرصتهای بیشتری در جهت حمایت از بانوان هنرمند و کار آفرین ایجاد نمود تا بتوانند در تمامی حوزه های فرهنگی، هنری، صنایع دستی، غذائی و… تلاش و آنها را به نمایش گذاشته تا غنای فرهنگی منطقه بیش از پیش تبلیغ گشته و در  برنامه های تبریز 2018  نقش اثر گذاری ایفا نماید، چرا که کدبانوهای آذربایجان سالمترین و مقوی ترین دست پختها را داشته و هنرمندانه سفره های پر برکت و خوش نقش و نگار را آماده می نمایند.

مولاخواه شهردار منطقه یک ضمن اشاره به اینکه باید بتوان تمهیدی اتخاذ گردد تا از غذاهای غربی و فست  فودها دوری جست و شیوۀ اثرگذاری جهت روی آوردن جامعه به سوی غذاهای سنتی و بومی محلی را ارائه نمود اظهار داشت : برگزاری چنین نمایشگاه هائی بسیار حائز اهمیت بوده و می توان شاهد رونق بازار کار بویژه برای سرپرستان خانوار و خانواده های بی سرپرست بود و امید به زندگی در جامعه به واسطه چرخۀ کاری در چنین حوزه هائی می تواند افزایش یابد و مخصوصاً در حیطۀ سلامت شهروندی گامهای موثری برداشته می شود.

شایان ذکر است این نمایشگاه به همت امور بانوان شهرداری تبریز و امور فرهنگی شهرداری منطقه یک در پارک بانوان به مدت سه روز برگزار می شود.

.

.

.

 

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.