حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

عينالي بهترين و زيباترين محل براي گذران اوقات فراغت و ورزش تبريزي ها

شناسه : 11318 27 ژانویه 2018 - 4:46 206 بازدید

تبریز ما: نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: تفرجگاه عينالي به بهترين و زيباترين محل براي گذران اوقات فراغت و ورزش تبريزي ها تبدیل شده است .  به گزارش تبریز ما، همایش کوهپیمایی خانواده های طلاب و روحانیون روز پنجشنبه 5 بهمن ماه 96  به همت مرکز خدمات حوزه های […]

عينالي بهترين و زيباترين محل براي گذران اوقات فراغت و ورزش تبريزي ها
پ
پ

تبریز ما: نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: تفرجگاه عينالي به بهترين و زيباترين محل براي گذران اوقات فراغت و ورزش تبريزي ها تبدیل شده است .

 به گزارش تبریز ما، همایش کوهپیمایی خانواده های طلاب و روحانیون روز پنجشنبه 5 بهمن ماه 96  به همت مرکز خدمات حوزه های علمیه استان آذربایجان شرقی برگزار شد کوهپیمایان ضمن حضور در مزار شهدای گمنام در ارتفاعات عینالی و تجدید پیمان با آرمانهای شهدا در ویژه برنامه ای که در آستان مقدس امامزادگان عون بن علی و زید بن علی (ع) با حضور نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی اجرا شد، شرکت نمودند.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در جمع خانواده های طلاب و روحانیون استان با اشاره به جایگاه ورزش در دین اسلام و ضرورت برنامه ریزی برای فعالیتهای ورزشی بیان نمود: ورزش در نشاط و شادابی بخصوص در جوانان نقش مهمی دارد که بایستی مورد توجه بیشتر قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با تشکر از شهرداری تبریز بخصوص تلاشگران مجموعه گردشگری عینالی، گفت: تلاش های مدیریت و کارکنان سازمان توسعه و عمران عون ابن علی شهرداری تبریز در توسعه امکانات رفاهیو  تفریحی تفرجگاه قابل تقدیر است و این مجموعه به بهترين و زيباترين محل براي گذران اوقات فراغت و همشهريان عزيز برای ورزش و گذران اوقات فراغت شان تبديل شده است.

 

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.