حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

پیش‌بینی ۱۰ میلیارد تومان برای تکمیل شبکه‌ آسفالت‌ریزی منطقه ۱ در سال ۹۷

شناسه : 11980 26 فوریه 2018 - 6:23 259 بازدید

تبریز ما: شهردار منطقه ۱ تبریز، از پیش‌بینی ۱۰ میلیارد تومان برای پروژه‌های آسفالت‌ریزی این منطقه خبر داد و گفت: شبکه‌بندی مسیرها، راهکار این منطقه برای تکمیل و استمرار طرح‌های آسفالت‌ریزی است. به گزارش تبریز ما، محمدعلی مولاخواه، اظهار داشت: آسفالت‌ریزی، یک وظیفه روزمره در شهرداری است و این وظیفه را «پروژه» نمی‌دانیم؛ با این حال، […]

پیش‌بینی ۱۰ میلیارد تومان برای تکمیل شبکه‌ آسفالت‌ریزی منطقه ۱ در سال ۹۷
پ
پ


تبریز ما: شهردار منطقه ۱ تبریز، از پیش‌بینی ۱۰ میلیارد تومان برای پروژه‌های آسفالت‌ریزی این منطقه خبر داد و گفت: شبکه‌بندی مسیرها، راهکار این منطقه برای تکمیل و استمرار طرح‌های آسفالت‌ریزی است.

به گزارش تبریز ما، محمدعلی مولاخواه، اظهار داشت: آسفالت‌ریزی، یک وظیفه روزمره در شهرداری است و این وظیفه را «پروژه» نمی‌دانیم؛ با این حال، طرح‌های آسفالت‌ریزی منطقه، در برخی موارد، هم‌تراز پروژه‌های کلان عمرانی سطح شهر، پیگیری می‌شود.

وی با اشاره به تحکیم اتوبان پاسداران در محدوده منطقه ۱ تصریح کرد: زیرسازی این طرح، سال گذشته در عمق ۷ متری ایده‌لو اجرا شد و امسال، به لطف خدا، با آسفالت‌ریزی، نصب گاردریل، خط‌‌کشی و رنگ‌آمیزی، شاهد آسفالت یکدست و مطمئن در این مسیر ۲.۵ کیلومتری هستیم.

شهردار منطقه ۱ تبریز گفت: مسیرهای رازی، تبریز ما، پروین و نظامی در ولیعصر تماماً آسفالت و خط‌کشی شده‌است؛ همچنین محدوده گلکار تا توانیر در مسیر بعثت و مسیر ولی‌امر تا پل کابلی نیز آسفالت و خط کشی شده و آسفالت مسیر پل کابلی تا زیرگذر گلپارک نیز به زودی عملیاتی می‌شود.

مولاخواه از ۱۶۰۰ متر آسفالت‌ریزی، جدول‌گذاری، کانال‌کشی و سامان‌‌دهی در حد شرقی و غربی گلکار خبر داد.

وی به با اشاره به این‌که بخش مهمی از آسفالت‌ریزی‌های منطقه ۱ مربوط به محلات کم‌برخوردار است، گفت: آسفالت‌ریزی‌ و جدول‌گذاری‌ در کوچه‌های کم‌عرض عباسی، شهدا، یوسف‌آباد، ملازینال و سیلاب قوشخانه، در تسهیل تردد عمومی و هدایت آب‌های سطحی نقش موثر داشته‌است.

شهردار منطقه ۱ تبریز، شبکه‌بندی مسیرها را راهکار منطقه۱ برای تکمیل و استمرار طرح‌های آسفالت‌ریزی خواند و افزود: بر اساس این راهکار و با توجه به ضرورت‌های میزبانی و گردشگری شهر، بیش از ۱۰ میلیارد تومان برای آسفالت‌ریزی‌های سال آینده در نظر گرفته شده است.

مولاخواه،  با اشاره به رویکردهای خدماتی و عمرانی منطقه ۱ اظهار داشت: اجرای ۳۸هزار مترو پیاده‌روسازی در منطقه ۱، اتفاق کم‌نظیری در سطح شهر به شمار می‌رود.

وی تصریح کرد: طرح‌های پیاده‌روسازی‌ منطقه، پس از بررسی‌ها و نیازسنجی‌های لازم، از هتل مرمر تا سه‌راه ولیعصر شروع شده و هنوز هم ادامه دارد.

شهردار منطقه ۱ تبریز، همچنین مسیر چهارراه‌آبرسان تا ایستگاه بالاحمام، چایکنار جنوبی و شمالی، پارک شمس تا چهارراه آبرسان و سربالایی ولیعصر تا تبریز ما را از دیگر طرح‌های پیاده‌روسازی منطقه ۱ خواند.

مولاخواه در ادامه با اشاره به پروژه‌های سال آینده منطقه ۱ گفت: ساختمان اداری و خدماتی شهرداری منطقه،  مرکز همایش‌ ولیعصر (عج)، اجرای دوربرگردان سربالایی ولیعصر، اصلاح هندسی و مناسب‌سازی محیطی کوی ولیعصر برای تسهیل در تردد جانبازان و معلولان از جمله طرح‌‌های سال آینده منطقه ۱ است.

وی بر ضرورت استحکام‌بخشی تقاطع‌های غیرهمسطح تاکید و خاطرنشان کرد: بررسی مقاومت زیرگذرها و روگذرهای سطح منطقه که سال‌‌ها نادیده گرفته شده بود، سال آینده، اجرا و در صورت لزوم، عملیات تحکیم‌ در مورد هر یک، اجرا می‌شوند.

شهردار منطقه ۱ تبریز، اضافه کرد: سال آینده شاهد استمرار خدمات عمومی، پیاده‌روسازی، کانال‌کشی و پله‌گذاری به خصوص در محلات حاشیه‌نشین منطقه ۱خواهیم بود.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.