حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

اجرای طرح تعریض ورودی شهرک زعفرانیه با ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی

شناسه : 12981 22 آوریل 2018 - 6:52 284 بازدید

تبریز ما: طرح تعریض ورودی شهرک زعفرانیه با ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی از سوی شهرداری منطقه دو تبریز در حال اجراست. به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه دو تبریز، باقر خوشنواز شهردار منطقه با اعلام این خبر گفت: این پروژه با هدف کاهش بار ترافیکی مسیر اصلی شهرک زعفرانیه و تسهیل تردد […]

اجرای طرح تعریض ورودی شهرک زعفرانیه با ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی
پ
پ


تبریز ما: طرح تعریض ورودی شهرک زعفرانیه با ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی از سوی شهرداری منطقه دو تبریز در حال اجراست.

به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه دو تبریز، باقر خوشنواز شهردار منطقه با اعلام این خبر گفت: این پروژه با هدف کاهش بار ترافیکی مسیر اصلی شهرک زعفرانیه و تسهیل تردد وسایل نقلیه شهری در این محور با عقب روی دیوار محوطه مخابرات استان که هم اکنون در حال اجرای پی سنگی و دیواره سنگی است، در حال احداث است.

خوشنواز تعریض مسیر ورودی شهرک زعفرانیه را به طول ۳۰۰ متر عنوان کرد و افزود: اجرای این مسیرگشائی اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال هزینه در برخواهد داشت.

شهردار منطقه دو مسیرگشایی ورودی شهرک زعفرانیه را به طور متوسط در حدود ۱۰ متر عنوان کرد و اظهار داشت: عرض مسیر اصلی به حدود ۲۴ متر افزایش می یابد که می تواند نقش عمده ای در کاهش بار ترافیکی این محور، ایفا کند.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.