حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

چهارمین دوره مسابقات فوتسال پاکبانان تبریز آغاز شد

شناسه : 9155 30 نوامبر 2017 - 4:20 209 بازدید

تبریز ما: همزمان با گرامیداشت هفته بسیج چهارمین دوره مسابقات فوتسال پاکبانان سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز آغاز شد. به گزارش تبریز ما به نقل از سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز ، این مراسم با حضور معاون خدمات شهری شهرداری تبریز و مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند و جمعی از نمایندگان پاکبانان در سالن آزادی شهرداری منطقه […]

چهارمین دوره مسابقات فوتسال پاکبانان تبریز آغاز شد
پ
پ

تبریز ما: همزمان با گرامیداشت هفته بسیج چهارمین دوره مسابقات فوتسال پاکبانان سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز آغاز شد.

به گزارش تبریز ما به نقل از سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز ، این مراسم با حضور معاون خدمات شهری شهرداری تبریز و مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند و جمعی از نمایندگان پاکبانان در سالن آزادی شهرداری منطقه سه برگزار شد. 

در این مراسم دکتر برزگر جلالی معاون خدمات شهری شهرداری تبریز با اشاره به جایگاه ویژه پاکبانان در بین شهروندان و تلاش بی وقفه این عزیزان در حوزه خدمات شهری، ضمن تشکر و قدردانی از این عزیزان ، چنین مسابقاتی را در بین پاکبانان نقش مهمی در ایجاد نشاط ، سلامتی و روحیه برشمرد. 
دکتر اصغری مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند نیز در این مراسم با بیان این مطلب که وجود شهر سالم به سلامت جسمی و روانی شهروندان ان شهر بستگی دارد، افزود : پاکبانان جز تلاشگرانی هستند که همواره در سرما و گرما در تنظیف شهر زحمت میکشند و باید مورد توجه قرار گیرند. 
وی افزود : مطابق سالهای گذشته با برگزاری مسابقات مختلف برای پاکبانان و فرزندان پاکبانان سعی کرده ایم در رابطه با نهادینه کردن فرهنگ سلامت شهروندی بویژه برای پاکبانان گام مهمی برداشته باشیم . 

شایان ذکر است این مسابقات با شرکت ۱۰ تیم از پاکبانان و رانندگان خودروهای تنظیف ، با مشارکت منطقه سه در سالن ازادی به مدت ۲۰ روز برگزار میگردد.

 

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.