حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

بازدید گروه سرمایه گذاری خارجی از بافت حاشیه نشین تبریز

شناسه : 9050 26 نوامبر 2017 - 11:34 169 بازدید

تبریز ما: مسئولان گروه سرمایه گذاری خارجی به همراه تنی چند از اعضای شورای اسلامی شهر و معاون شهردار تبریز از بافت های حاشیه نشین و فرسوده تبریز بازدید کردند. به گزارش تبریز ما، مسئولان گروه سرمایه گذاری ترکیه ای به دنبال دیدار با شهردار تبریز با حضور در تعدادی از مناطق بافت حاشیه نشین […]

بازدید گروه سرمایه گذاری خارجی از بافت حاشیه نشین تبریز
پ
پ

تبریز ما: مسئولان گروه سرمایه گذاری خارجی به همراه تنی چند از اعضای شورای اسلامی شهر و معاون شهردار تبریز از بافت های حاشیه نشین و فرسوده تبریز بازدید کردند.

به گزارش تبریز ما، مسئولان گروه سرمایه گذاری ترکیه ای به دنبال دیدار با شهردار تبریز با حضور در تعدادی از مناطق بافت حاشیه نشین و فرسوده تبریز از این مناطق بازدید کردند.

این گروه سرمایه گذاری در حال حاضر پروژه های بزرگ احداث انبوه مسکن در تهران را در دست اجرا دارد. احداث 12500 واحد مسکونی در عرض یک سال و همچنین احداث پروژه های 20 هزار و 35 هزار واحدی در کشور  و سرعت عمل این شرکت در تحویل این واحدها به متقاضیان از جمله نکات قوت فعالیت این گروه است.

گفتنی است مسئولان این شرکت سرمایه گذاری به همراه محمد عزتی معاون شهردار تبریز، فریدون بابایی اقدم و محرم محمد زاده از مناطق حاشیه نشین انتهای 42 متری، انقلاب و چوخورللار بازدید کردند.

این گروه سرمایه گذاری یکی از گروه های سرمایه گذاری در احداث مسکن انبوه می باشد که علاوه بر اجرای طرح های بزرگ مسکن انبوه در چند کشور دو پروژه بزرگ 20 هزار واحد و 35 هزار واحدی را در کشور احداث کرده است.

پیش از ظهر امروز شهردار تبریز در دیدار با گروه سرمایه گذار ترکیه‌ای بر آماده بودن بستر های قانونی و حمایت از سرمایه گذاری برای احیای بافت های فرسوده و حاشیه نشین تبریز تاکید کرده بود.

شهردار تبریز در این دیدار با اشاره به اینکه در تبریز 2400 هکتار بافت ناکارآمد و حاشیه نشین شهری وجود دارد اظهار داشت: بسترهای قانونی حمایت از سرمایه گذار برای احیای بافت های حاشیه نشین شهری در تبریز مهیاست و شهرداری تبریز در این راستا از حضور شهرداران داخلی و خارجی استقبال می کند.

گفتنی است نمایندگان و کارشناسان این گروه سرمایه گذاری بعد از دیدار با شهردار تبریز و دو عضو شورای شهر، به همراه معاون شهردار از بخشی از مناطق حاشیه نشین تبریز بازدید کردند.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.