حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 16 شوال 1445 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

باکس‌گذاری ضلع جنوبی خیابان امام خمینی(ره) توسط شهرداری منطقه ۲

شناسه : 6736 25 سپتامبر 2017 - 9:06 137 بازدید

تبریز ما: شهردار منطقه ۲ تبریز گفت: باکس گذاری ضلع جنوبی خیابان امام خمینی (ره) به منظور جلوگیری از سرریز آبهای سطحی در حال اجراست. به گزارش تبریز ما، به نقل از شهرداری منطقه ۲ تبریز، رسول موسایی افزود: با توجه به نزدیکی به بارش های فصلی، این منطقه عملیات بهسازی و باکس گذاری ضلع […]

باکس‌گذاری ضلع جنوبی خیابان امام خمینی(ره) توسط شهرداری منطقه ۲
پ
پ

تبریز ما: شهردار منطقه ۲ تبریز گفت: باکس گذاری ضلع جنوبی خیابان امام خمینی (ره) به منظور جلوگیری از سرریز آبهای سطحی در حال اجراست.

به گزارش تبریز ما، به نقل از شهرداری منطقه ۲ تبریز، رسول موسایی افزود: با توجه به نزدیکی به بارش های فصلی، این منطقه عملیات بهسازی و باکس گذاری ضلع جنوبی خیابان امام خمینی را با هدف جمع آوری و هدایت صحیح آبهای سطحی برای عبور و مرور بدون حادثه شهروندان به هنگام بارندگی از این مسیر که از معابر مرکزی شهر تبریز محسوب می شود، در حال اجرا دارد.

وی ادامه داد: برای اجرای این پروژه که حدفاصل خیابان شهیدرضانژاد تا میدان جانبازان (فلکه دانشگاه) به طول نزدیک به ۱.۵کیلومتر به اجرا درآمده ۱۸ میلیارد ریال هزینه می شود.

وی اجرای کانال سرپوشیده در این مسیر را به عرض ۱ متر عنوان کرده و افزود: با توجه به این مهم که خیابان امام از مرکزی ترین و اصلی ترین مسیر عبوری شهروندان محسوب می شود و روزانه مورد تردد بیشترین شهروند قرار دارد و به هنگام فصول بارش مشکلات عدیده ای برای عابرین بوجود می آورد، شهرداری منطقه دو عملیات باکس گذاری ضلع جنوبی مسیر خیابان امام را با جدیت تمام آغاز کرده که اجرای این پروژه، تعریض مسیر و پیاده رو ها را نیز بدنبال خواهد داشت.

به گفته شهردار منطقه دو، علاوه بر اجرای عملیات باکس گذاری، این پروژه با انجام کف سازی و جدول گذاری تکمیل می شود و بهسازی کانال های آن با هدف جمع آوری و هدایت اصولی آبهای سطحی، با نصب دریچه های فلزی سرپوشیده به انجام می رسد.

                                                                       

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.